معاون شهرداری قم:

فاز نخست پروژه زیرگذر جمهوری اسلامی تا 6 ماه آینده تکمیل می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: زمانی که برای تکمیل این پروژه پیش بینی شده حدود 2 سال است ولی در تلاش هستیم فاز نخست آن را تا 6 ماه آینده تکمیل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عباس حلوایی‌زاده آخرین وضعیت پروژه زیرگذر جمهوری اسلامی را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: احداث این پروژه در مسیر میدان امام حسین(ع) تا بلوار یادگار امام(ره) از جمله پروژه‌های ویژه شهرداری قم است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: با توجه به مشخصات فنی که برای پروژه، تعیین شده از میدان امام حسین(ع) تا بلوار نور شرقی به صورت زیرگذر و تونل پیش‌بینی شده و ادامه آن هم به صورت ترانشه باز است.

حلوایی زاده خاطرنشان کرد: کل پروژه به طول هزار و 200 متر است و محور اصلی از زیر عبور کرده و محور رویی هم برای دسترسی محلی پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه حدود 50 متر طول تابلیه اصلی پروژه است و در فاز اول در نظر داریم شمع‌های طرفین را با کمترین مزاحمت اجرا کنیم و سپس تابلیه زیرگذر را احداث کرده و عملیات تکمیلی را فاز به فاز انجام دهیم، گفت: در نظر داریم که پروژه زیرگذر هرچه سریع‌تر تکمیل شده و در اختیار  شهروندان قرار گیرد تا مشکلات کمتری برای مردم ایجاد شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: تمام تاسیسات شهری از جمله برق فشار قوی و فشار ضعیف در این پروژه معارض هستند و تلاش داریم با کمترین خسارت با جابجایی، پروژه را پیش ببریم.

وی افزود: زمان بندی پروژه دو ساله است اما بخش اولیه را تلاش داریم تا 6 ماه آینده تکمیل نماییم، هر فاز اجرای تابلیه پروژه هزار مترمکعب بتن‌ریزی دارد و حجم خاکبرداری هم بسیار بالا است.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14967
اخبار مرتبط

نظرات شما