عضو شورای شهر قم:

رزمندگان اسلام انتقام سختی از آمریکای جنایتکار خواهند گرفت

عضو شورای اسلامی شهر قم و از رزمندگان دوران دفاع مقدس با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: رزمندگان اسلام انتقام سختی از آمریکای جنایتکار خواهند گرفت.

حسن مالکی نژاد در حاشیه راهپیمایی مردم انقلابی قم در محکومیت جنایت و ترور کورکورانه حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی یادآور روزی است که دکتر بهشتی به شهادت رسید و امام خمینی (ره) فرمود بهشتی یک امت بود.

وی ادامه داد: همان‌طوری که رهبر انقلاب فرمودند این ترورهای کور تمامی آزادی خواهان جهان را بیدارتر خواهد کرد و قطعاً راه این شهید ادامه خواهد داشت.

مالکی نژاد افزود: قطعاً این روزها  هزاران سلیمانی از سراسر دنیا بلند شده و فریاد مرگ بر آمریکا سر خواهند داد که نشان‌دهنده درستی و حق بودن مسیر حاج قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: راه و فرهنگی که حاج قاسم سلیمانی برای اهدافش انتخاب کرده قطعاً ادامه خواهد داشت و این راه هیچ‌گاه و تحت هیچ شرایطی  متوقف نخواهد شد.

این رزمنده دفاع مقدس بابیان این‌که شهادت حاج قاسم یک رویدادی است که‌برگ دیگری از ظهور مهدی (عج) را رقم خواهد زد، گفت: راه برای  افول قدرت پوشالی اسرائیل و امریکا بازشده و قطعاً نابودی این رژیم جنایتکار نزدیک شده است.

وی افزود: آمریکای جنایتکار باید منتظر پاسخ کوبنده رزمندگان اسلام باشد و قطعاً پاسخ سختی به این جنایت داده خواهد شد.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/15042
اخبار مرتبط

نظرات شما