تهیه‌کننده قمی؛

جبهه مقاومت انتقام سختی از آمریکای جنایتکار خواهد گرفت

تهیه‌کننده مطرح قمی بابیان این‌که آمریکا مسئول اصلی شهادت حاج قاسم سلیمانی است، گفت: جبهه مقاومت انتقام سختی از آمریکای جنایت کار خواهد گرفت.

محمود آرزومندی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی قم فردا،بابیان این‌که سردار حاج قاسم سلیمانی مایه عزت، افتخار و غرور هر ایرانی بود، اظهار داشت: این شهید گران‌قدر سال‌ها در جبهه‌های حق علیه باطل در جنگ تحمیلی حضور داشت و بعدازآن نیز در دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) همواره در خط مقدم به مبارزه پرداخت و ریشه‌های تروریست‌های داعش را خشکاند.

وی بابیان این‌که بی‌تردید نام قاسم سلیمانی در تاریخ ایران و تمامی آزادی خواهان جهان همیشه جاودان خواهد ماند، افزود: سردار سلیمانی بارها از خداوند متعال طلب کرده بود که به درجه رفیع شهادت برسد و سرانجام به این خواسته‌ای قلبی خود رسید.

آرزومندی افزود: من نیز این ضایعه دردناک را محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و همه هم‌وطنانم تسلیت عرض می‌کنم و خواستار انتقامی سخت از عاملان این حمله تروریستی هستم.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام بزدلانه و سراسر از ترس و واهمه آمریکا که منجر به شهادت این دو عزیز و یاران باوفای آن‌ها شد، نشان می‌دهد که آمریکا به‌شدت از قدرت گرفتن جبهه مقاومت در سرزمین‌های اسلامی از یمن گرفته تا سوریه، عراق و لبنان واهمه دارد و نفوذ خودش را در منطقه خاورمیانه خاتمه یافته می‌داند.

تهیه‌کننده و مجری برنامه تلویزیونی فرصت شبکه 3 سیما افزود: آمریکا باید بداند که مسئول اصلی و مستقیم این جنایت بوده و باید منتظر انتقامی سخت باشد.

وی تصریح کرد: آمریکا با این اقدام خود آزادی، آزادگی، آزادی‌خواهی و دفاع از مظلوم را هدف قرارداد و باید پاسخگوی این جنایت خود باشد.

آرزومندی بابیان این‌که انتقامی سخت از عاملان این اقدام بزدلانه گرفته خواهد شد، ابراز داشت: ترامپ باید بداند حاج قاسم سلیمانی تنها یکی از هزاران پاسداری است که در مسیر دفاع از اسلام و اهل‌بیت (ع) تربیت‌شده و قطعاً راه این شهید توسط پاسداران جان بر کف ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/110
گالری عکس
http://qomefarda.ir/15076
اخبار مرتبط

نظرات شما