ترس از واکنش غیرمحدود محورمقاومت آمریکایی‌ها را به وحشت انداخت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جعفر قنادباشی کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره عملیات روانی آمریکایی‌ها و انتشار اخبار دروغ پس از به شهادت رساندن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس فرمانده نیروهای حشدالشعبی عراق گفت: آمریکایی به همراه اذناب خود مانند رژیم صهیونیستی و کشورهای عرب مرتجع منطقه خیلی نگران واکنش‌های کشورهای محور مقاومت پس از ترور بیش از 10 تن از سران نیروهای نظامی ایران و عراق هستند.

وی افزود: با آنکه آمریکایی‌ها در رسانه‌های خود به دنبال این هستند که به دنبال تروریست نامیدن نیروهای نظامی ترور شده اقدامات خود را توجیه کنند اما افکار عمومی این توجیهات آنها را نپذیرفته وبر این اساس در همه کشورهای منطقه کینه آمریکایی‌ها بسیار بیشتر شده و در کشورها و قاره‌های جهان این اقدام آنها را محکوم کردند.

آمریکایی‌ها با انتشار اخبار دروغ به دنبال توجیه اشتباه خود هستند

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت:‌آمریکایی‌ها با انتشار اخبار دروغ و روانی به دنبال جهت دهی این اقدام خاص خود و توجیه اشتباهشان هستند ولی هیچ تاثیری نداشته و به غیر از آمریکا و چند کشور حامی آنها دیگران این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

قنادباشی افزود: آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند تا با عملیات روانی و ایجاد زمینه‌چینی جدید اقدام قبلی خود را در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به فراموشی بسپارند چرا که درس فراوانی از اقدام شدید کشورهای محور مقاوم دارند.

پخش شایعه از سوی آمریکایی‌ها برای کمرنگ کردن ترور حاج قاسم سلیمانی است

وی گفت: آمریکایی‌ها با استفاده از شگردهای مختلف عملیاتی روانی به دنبال جهت دهی و تغییر اذهان مردم هستند اما کینه و حقد و نفرتی که از آمریکایی‌ها در منطقه وجهان ایجاد شده است، کل منافع استکبار جهانی را به خطر انداخته است. بر این اساس آنها می‌کوشند با شایعه سازی به دنبال کم رنگ کردن خبر اول یعنی به شهادت رساندن نیروهای نظامی ایران و عراق هستند.

کارشناس مسائل بین‌الملل افزود: ترس بین نیروهای مقاومت جایی ندارد و آمریکایی‌ها نمی‌توانند با افزایش اخبار غلط و عملیات روانی از میزان واکنش‌ها علیه خودشان بکاهند.

نیروهای مقاومت عاشق مبارزه با استکبار جهانی هستند 

قنادباشی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و اذنابشان باید بدانند نیروهای محور مقاومت که همگی از جان گذشته هستند از هیچ چیز برای مبارزه با استکبار جهانی نمی‌هراسند.

وی تصریح کرد: واکنش‌های خون  خواهانه و مطالبات کشورهای منطقه از آمریکایی‌ها موجب حیرت ایالات متحده شده و همین انتقام خواهی باعث شده آمریکایی‌ها به عملیاتی روانی و انتشار اخبار دروغ بپردازند.

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی سرفصل جدیدی از حرکت‌های ضد آمریکایی و مقاومتی در سطح منطقه است و در حقیقت فصل نوینی از مبارزات آمریکاییها در دنیا محسوب می‌شود.

انتقام شهدای سپاه ایران و حشد الشعبی محدود به غرب آسیا نیست

قنادباشی افزود: آغاز این سرفصل نوین هم مکان و زمان خاصی ندارد و می‌تواند به گستره سطح بین‌الملل باشد چرا که انتقام به شهادت رساندن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی محدود به غرب آسیا نیست. به همین اساس ما روز گذشته شاهد راهپیمایی چند صد هزار نفری در هند بودیم. همچنین پایانی برای این خونخواهی وجود ندارد.

وی گفت:‌ انتقام و خونخواهی به شهادت رسیدن چندین تن از نیروهای نظامی ایران و عراق که در محور مقاومت برجسته بودند حداقل تا 10 سال آینده درست بود و آمریکایی‌ها بر این اساس نگران بوده و توان محاسبات این اشتباه خود را نداشته و ندارند.

در محور مقاومت یکی از محورهای انرژی بخشی خونخواهی است

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت:‌ در محور مقاومت یکی از محورهای انرژی بخشی خونخواهی است چرا که نیروهای محور مقاومت همواره شهادت طلب بوده و اهداف و آرمان‌های مقدسی جهاد می‌کند و در همین راستا وقتی ما شاهد ترور سیدعباس موسوی دبیرکل حزب‌الله لبنان بودیم بلافاصله بعد از آن سیدحسن نصرالله جایگزین وی شده و اقدامات سابق حزب‌الله لبنان با قدرت و جدیت و قاطعیت بیشتری ادامه پیدا کرد.

قنادباشی تصریح کرد:خونخواهی در فرهنگ مقاومت انرژی بخش بوده و بر همین اساس نیروهای جبهه مقاومت برای مبارزه با استکبار جهانی از یکدیگر پیشی می‌گیرند.

خطر حوادث پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی برای آمریکا بسیار زیاد است

وی افزود: خطر شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بسیار بیشتر از حیات وی محسوب می‌شود.  همین موضوع موجب در هم ریختگی سیاستمداران آمریکایی و عدم توان محاسبه واکنش‌ها و انتقام کشورهای محور مقاومت بوده است.

کارشناس مسائل بین‌الملل خاطرنشان کرد: اگر خون شهدای 15 خرداد ریخته نشده بود هیچ گاه انقلاب اسلامی آغاز نمی‌شد ضمن اینکه اگر واقعه 17 شهریور رخ نداده بود انقلاب ما به پیروزی نرسیده و رشد نمی‌کرد. همچنین اگر ترورهای منافقین انجام نمی‌شد نظام جمهوری اسلامی تثبیت نمی‌شد؛ اگر 72 تن در نظام جمهوری اسلامی به شهادت نمی‌رسیدند کشور ما به پیشرفت فعلی نمی‌رسید.

مرگ پایان اشتباه استراتژیک آمریکاست

قنادباشی گفت:‌دشمنان برای شهادت نیروهای مقاومت کارهای احمقانه انجام می‌دهند این در حالی است که ما فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه "بکشید ما را اسلام زنده‌تر می‌شود" را داریم. استکبار جهانی به هیچ وجه نمی‌تواند تصور کند این واکنش و انتقام و خونخواهی چه میزانی است و اشتباه استراتژیک خود را با مرگش رقم خواهد زد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15078
اخبار مرتبط

نظرات شما