تشکیل گردان‌های جهاد و مقاومت شهیدسلیمانی برای گرفتن انتقامی سخت از رژیم صهیونیستی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در پی شهادت سردار سلیمانی سازمان بسیج دانشجویی اقدام به تشکیل گردان‌های جهاد و مقاومت شهید سلیمانی برای گرفتن انتقامی سخت از رژیم صهیونیستی که نقطه هدف مبارزه با استکبار است، می‌کند.

محمدحسین علیپور مسئول دبیرخانه اعتلای سازمان بسیج دانشجویی درباره این خبر گفت: گرچه شهادت سردار سلیمانی برای تمام ملت ایران جانگداز بود اما از آن مهم‌تر این است که نقطه هدفی که برای بزرگداشت شهید سلیمانی نباید گم شود، قرار دادن رژیهم غاصب صهیونیستی به عنوان نقطه هدف است چراکه بزرگترین دشمن اسلام رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: در راستای بیان مقام معظم رهبری در اول خرداد که فرمودند نیازمند حرکت‌های منضبط و منسجم در کشور هستیم و باید از حرکت‌های غوغاسالارانه جلوگیری شود، به منظور هدایت شور و نشاطی که بعد از شهادت سردار سلیمانی در جوانان شکل گرفته است، برای ایجاد یک حرکت منسجم برای هدف قرار دادن دشمن اصلی یعنی رژیم صهیونیستی باید به صورت منسجم، جدی و معقول سازماندهی شود.

مسئول دبیرخانه اعتلای سازمان بسیج دانشجویی تاکید کرد: در کنار تمام مراسمات و گرامیداشت‌های تدارک دیده شده برای گرامیداشت یاد و خاطر سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش باید به فکر اقداماتی اساسی باشیم.
علیپور خاطرنشان کرد: به دنبال راه‌اندازی منسجم و منصبط گردان‌های جهاد و مقاومت شهید سلیمانی در بدنه جوانان برای انتقامی سخت از دست‌اندرکاران اصلی ترور شهید سلیمانی یعنی رژیم صهیونیستی هستیم. 

وی اشاره کرد: آمریکا صرفاً یکی از ایادی استکبار جهادی است نه هدف بلکه هدف اصلی، رژیم صهیونیستی است که پشت پرده ترور سردار سلیمانی است.

مسئول دبیرخانه اعتلای سازمان بسیج دانشجویی اعلام کرد: بسیج دانشجویی بر اساس تکلیف خود برای گرفتن انتقام سخت از ایادی استکبار، با راه‌اندزای گردان‌های مقاومت شهید سلمیانی به صورت منسجم، به زودی سازماندهی معقول و منصبط برای به تعجیل انداختن بازه زمانی اضمحلال رژیم صهیونیستی و برپیدن این رژِیم غاصب از نقشه را تسریع کند.

علیپور تأکید کرد: جامعه هدف این گردان‌ها تمامی جوانان کشورهای دارای دغدغه برچیدن جرثومه فساد عالم یعنی رژیم صهیونیستی را دارند، است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15081
اخبار مرتبط

نظرات شما