آیت‌الله اراکی:

جبهه مقاومت پاسخ قاطع، سریع و کوبنده به آمریکا خواهد داد/ جوانان انقلابی هیچ ترسی از آمریکا ندارند

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که جوانان انقلابی هیچ ترسی از آمریکا ندارند، گفت: جبهه مقاومت پاسخ قاطع، سریع و کوبنده به آمریکا خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت‌الله محسن اراکی شب گذشته در اجتماع عظیم جوانان شباب مقاومه که در مصلای قدس برگزار شد، شهادت قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس را دردناک عنوان کرد و اظهار داشت: جبهه مقاومت و جامعه اسلامی امروز عزادار شهدای خویش است و قطعاً زخم‌های این درد با انتقامی سخت التیام خواهد یافت.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت باید با انسجام و وحدت کار دشمن را در منطقه یکسره کرد و اجازه ندهد منطقه به جولانگاه آمریکای جنایتکار تبدیل شود.

اراکی بابیان این‌که جبهه مقاومت جواب دندان‌شکنی به این اقدام خواهد داد، ابراز داشت: جبهه مقاومت هر جا و هر پایگاهی را که اراده کند هدف قرار خواهد داد و هیچ ترسی در این زمینه وجود ندارد.

وی به نصرت الهی اشاره کرد و افزود: هرکسی که اندکی خوف از آمریکا داشته باشد باید از این قافله جدا شود.

دبیر کل سابق مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سیره و ویژگی‌های شهدا اشاره کرد و افزود: در قران کریم تعابیر زیبایی برای شهادت بیان‌شده است و درواقع شهادت ارتباط مستقیم و ناگسستنی با ولایت‌فقیه دارد.

وی ادامه داد: شهدا در همین دنیا زندگی خودشان را ادامه می‌دهند و این‌طور نیست که عالم برزخ را تجربه کنند.

اراکی به بشارت‌های شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا این بشارت و نوید را به ما می‌دهند که از مرگ هراسی نداشته باشیم و تا جان در بدن داریم در مسیر اسلام و رهبری حرکت کنیم.

وی افزود: به برکت خون همین شهدای والامقام جبهه مقاومت هیچ ترسی از دشمنان ندارد و آماده جان‌فشانی و مبارزه نیز هست.

اراکی اخراج آمریکا از منطقه را خواستار شد و بیان داشت: جبهه مقاومت با تمام توان و قدرت خود تلاش خواهد کرد که استکبار جهانی را نه از عراق بلکه از کل منطقه به بیرون براند.

وی تصریح کرد: دور نیست روزی که موشک‌های جبهه مقاومت پایگاه‌ها و محل‌های حضور نیروهای آمریکایی را به رگبار ببندد.

آیت‌الله اراکی به پیام‌های تجمع باشکوه جوانان انقلابی اشاره کرد و گفت: پیام تجمع امروز انتقام است، انتقامی که سخت و با تمام قوا انجام خواهد شد تا دشمن بداند که جبهه مقاومت با هیچ کشوری شوخی ندارد.

وی خطاب به هم‌پیمانان منطقه‌ای آمریکا نیز بیان داشت: هم‌پیمانان این کشور بدانند که جبهه مقاومت امروز حرف اول را در منطقه می‌زند و باید این اصل را قبول داشته باشند وگرنه نابود خواهند شد.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/15099
اخبار مرتبط

نظرات شما