پیام‌های جداگانه رئیس مجلس درپی درگذشت نماینده ایرانشهر و رئیس بنیاد بعثت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام هایی جداگانه درگذشت حجت الاسلام‌ شیخ علی اسلامی، موسس و رئیس بنیاد بعثت و محمدنعیم امینی فرد، نماینده مردم ایرانشهر، سرباز و دلگان‌ را تسلیت گفت. 

متن پیام رئیس مجلس به‌مناسبت درگذشت رئیس بنیاد بعثت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال روحانی جلیل القدر، حضرت حجت الاسلام‌ و المسلمین  آقای حاج شیخ علی اسلامی،  موسس و رئیس بنیاد بعثت موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان‌ در تمام عمر پربرکت خویش به گسترش علوم و معارف  دینی و بسط شعائر اسلامی اهتمام وافر داشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به  روحانیت معزز  ومجموعه بنیاد بعثت ، خاندان مکرّم  و ارادتمندان و شاگردان ایشان ،  برای آن عالم ربانی از درگاه  خداوند متعال علوّ درجات و رحمت واسعه  و برای بازماندگان‌صبر و اجر مسألت می کنم.

همچنین متن پیام لاریجانی به‌مناسبت درگذشت نماینده مردم ایرانشهر، سرباز و دلگان‌ به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

 درگذشت همکار ارجمند و خدوم، جناب آقای دکتر محمدنعیم امینی فر، نماینده شریف مردم ایرانشهر، سرباز و دلگان‌ در اثر سانحه تصادف  موجب تاسف و تأثر فراوان گردید.

ایشان از نمایندگان پرتلاش و توانمند در دوره دهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بهداشت و درمان بودند که علاوه بر حضور مستمر در امر قانونگذاری و نظارت، در پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و حوزه انتخابیه تلاشی مستمر و دلسوزانه داشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت این نماینده خدوم به مردم شریف شهرستانهای ایرانشهر، سرباز و دلگان و دوستداران و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان،  از درگاه خداوند متعال، صبر و اجر مسألت می‌کنم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15125
اخبار مرتبط

نظرات شما