وزیر سابق ارشاد در قم:

نظام انتقام سختی از آمریکا خواهد گرفت/ FATF یک خودتحریمی آشکار و روشن است

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان این‌که نباید به‌سادگی از ترور شهید حاج قاسم سلیمانی عبور کنیم، گفت: نظام انتقام سختی از آمریکا خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد حسینی امشب در سلسله نشست‌های دهه بصیرت که در مسجد حضرت زینب (س) قم برگزار شد با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی و جمعی از یارانش اظهار داشت: ملت ایران در روزهای اخیر به‌خوبی نشان دادند که قدر انسان‌های مجاهد و باتقوایی همچون قاسم سلیمانی را می‌دانند و حاضر هستند که حتی جان خودشان را درراه ایشان فدا کنند

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه سرباز وطن بود و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نبود.

حسینی تصریح کرد: ایشان در طول این 40 سال همواره در خط مقدم جبهه‌های نبرد قرار داشت و ذره‌ای ترس در دل ایشان وجود نداشت.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم نماد شجاعت، ایثار، ولایتمداری، تقوا و دین‌داری بود و به معنای واقعی کلمه اخلاق و تعبد را نشان داد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان این‌که الگوهایی مانند قاسم سلیمانی باید به جامعه معرفی شوند، ابراز داشت: زوایای زندگی این شهیدان گرانقدر باید برای مردم روشن شود چراکه قهرمانان واقعی آن‌ها هستند.

حسینی پاسخ نظام به ترور شهید حاج قاسم سلیمانی را قطعی عنوان کرد و بیان داشت: در خصوص انتقام شورای امنیت ملی با تأیید رهبر انقلاب تصمیم نهایی را خواهد گرفت و قطعاً پاسخ دندان‌شکنی به آمریکای جنایتکار داده خواهد شد.

وی در ادامه در پاسخ به سؤالی در خصوص شاخصه‌های کاندیدای اصلح نیز بیان داشت: افرادی واقعاً صلاحیت‌دارند که وارد مجلس شوند که اولاً در خط امام و رهبری باشند و علاوه بر این مؤمن، متعهد، انقلابی و کاردان باشند.

حسینی تأکید کرد: افرادی که دنبال منافع شخصی خودشان باشند و به‌جای حل مشکلات مردم به دنبال منفعت‌طلبی هستند به درد مجلس نمی‌خورند.

وی ادامه داد: واسطه‌گری و دلالی نه درشان نمایندگان مجلس و نه درشان نظام اما متأسفانه عده‌ای از افراد با این هدف می‌خواهند وارد مجلس شوند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: باید افراد متعهد و انقلابی را شناسایی کنیم و آن‌ها را در مسند کار قرار دهیم.

وی وظیفه شورای نگهبان را بسیار مهم و حیاتی عنوان کرد و گفت: شورای نگهبان باید در تأیید صلاحیت‌ها به قانون عمل کند و نباید با مصلحت‌اندیشی کار کنند.

FATF یک خودتحریمی آشکار و روشن است

حسینی در پاسخ به سؤالی در خصوص موضوع FATF نیز بیان داشت: این معاهده و پیمان درواقع یک نوع خودتحریمی است و درواقع در شرایط فعلی که در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم تمامی اسرار نظام را در اختیار سرویس‌های جاسوسی آمریکا می‌گذارد درحالی‌که در جنگ فعلی همه تلاش ما این است که دشمن متوجه نشود چه‌کاری انجام می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: موضوع مهتر این است که بر اساس FATF و تعریفی که این معاهده از تروریسم دارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، حزب‌الله، انصار الله و تمام نیروهای جبهه مقاومت میان گروه‌های تروریستی قرار دارند که برخلاف اصول و سیاست‌گذاری نظام است.



انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/15213
اخبار مرتبط

نظرات شما