آماده باش کامل مدیران شهری برای مقابله با شرایط برفی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درخصوص آمادگی شهرداری تهران برای مواجهه با بارش برف و باران در شهر تهران گفت: با سازمان هواشناسی در ارتباطیم و از این سازمان گزارش های مربوط به بارش نزولات جوی را گرفته ایم.

وی افزود: از این رو از روزهای قبل و با توجه به پیش بینی امکان بارش نزولات جوی همه بخش‌های معاونت خدمات شهری به آمده باش کامل درآمده و نسبت به تآمین اقلام مورد نیاز نظیر ماشین آلات برف روبی و همچنین پر کردن مخازن شن و ماسه اقدام کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: تمامی مدیران خدمات شهری مناطق 22 گانه شهرداری تهران گشت زنی در مناطق استحفاظی خود را در دستور کار دارند تا به طور میدانی وضعیت منطقه را پایش کنند.

وی ادامه داد: هیچ نگرانی از بابت تأمین شن و نمک مخصوص و دپوی آن به مخازن شن و ماسه زرد رنگ وجود ندارد و دستورات لازم برای سرکشی به این مخازن هم صادر شده است.

یزدانی گفت: البته با توجه به شرایط و بارش نزولات جوی لازم است هموطنان در سفرهای درون شهری احتیاط بیشتری داشته و ترجیحا از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران به هماهنگی با پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اشاره کرد و گفت: این هماهنگی باعث شده تا در هر نقطه ای که نیاز به اقدامات بیشتری بوده انجام گیرد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15262
اخبار مرتبط

نظرات شما