کارشناس مسائل سیاسی:

رسانه های بیگانه به دنبال کوچک جلوه دادن عظمت حمله موشکی ایران هستند

کارشناس مسائل سیاسی بااشاره به اینکه باید دست جریان سازی رسانه های خارجی در مسئله شهید سلیمانی را بست، گفت: رسانه های بیگانه و وابسته دنبال کوچک کردن عظمت حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسن شمشادی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی که با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان در مسجد رفعت قم برگزار شد، با اشاره به اینکه در این هفته مردم با ابعاد اخلاقی، سیاسی و غیره سردار شهید قاسیم سلیمانی آشنا شدند، اظهار داشت: واقعیت مطلب این است در این چهل سال که ایشان خدمت کرده بود، کسی از خدمات شان خبری نداشت.

وی ادامه داد: حاج قاسم بیش از این که حرف بزند، اهل عمل بود و قبل از این که حرفی بزند عامل بود اما این مسئله کمتر در بین مسئولین مشاهده می شود.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه  از این شهید سوال شد، چرا با این همه طرفدار نامزد ریاست جمهوری نمی شوید، گفت من سالها دنبال گلوله ام، بیان داشت:  شهید سلیمانی کسی بود که هر کسی می خواست دست او را ببوسد، این کار را نهی می کرد، ولی خودش بارها در جبهه های مختلف سوریه، لبنان و عراق دست رزمندگان را می بوسید.
وی افزود: این شهید با این که در ابتدای بازنشستگی بود و این مسئله با بحران سوریه همراه شد، اما ایشان چون انسان متعهد بودند، وارد خط نبرد شد و دوشا دوش رزمندگان می جنگید و فرماندهی می کرد.

شمشمادی با اشاره به اینکه دستور ترور این دو شهید از سوی ترامپ، حماقتی بود که انجام شده است، گفت: بعد از این اتفاق سایت های خبری دشمنان روی خط خبری آمدند و او را تروریست خواندند که قرار بوده در ۲۵ سال گذشته کشته  شود.

وی اضافه کرد: اما خط خبری رهبر معظم انقلاب و مردم و مسئولین  انتقام بود؛ عزتمندانه ایران، سیلی به سربازان تروریستی آمریکا زد که بعد از جنگ جهانی کشوری جرأت چنین کاری را نداشته است.

این کارشناس سیاسی بااشاره به اینکه امریکایی ها گفتند ۵۲ نقطه ایران را خواهیم زد، افزود: بسیج و سپاه پیام دادند اگر بزنید ما نقطه های بیشتری می زنیم، این همان عزت ایران و سانسور خبری رسانه های امریکا است که اجازه ندادند از آن حمله موشکی چیزی منتشر شود.

وی ابراز داشت: در ادامه اما رسانه های بیگانه و وابسته دنبال کوچک کردن عظمت حمله موشکی بودند، بعد از این مسئله، هواپیمای مسافربری اوکراینی در ایران سقوط می کند، در این سه روز که بعضی از خطوط خبری نسبت به حمله موشکی ساکت بودند، با سقوط هواپیما روی خط خبری آمدند و درباره سقوط هواپیما علیه سپاه موضع گیری کردند.

دشمن می خواهد دو سردار ما را بگیرد
شمشادی بااشاره به اینکه  امروز دوباره اقدام به هجمه های فراوان علیه سپاه کردند، افزود: سازمان هواپیمایی چرا در این مسئله سکوت کرده است، تا دو الی سه روز پیش حرفهایی زده بودند، الان چرا وقتی هجمه علیه سپاه شروع شده، سکوت کردند؟ چرا بین دولت و سایر ارگانها هماهنگی نشده است؟ از صبح، انگشت فشار روی فرمانده هوا و فضا آورده اند و به دنبال استعفایش هستند؛ سردار قاسم سلیمانی را به شهادت رسانده اند، الان به دنبال استعفای این سردار هستند.

وی گفت: این وقایع نشان می دهد چرا باید در این گونه مسائل مهم رسانه های انقلابی در انفعال باشند. چرا باید خبرهای مهم را از رسانه های خارجی بشنویم و آنها جریان ساز این نوع اخبار مهم باشند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد وقتی در رسانه فعال باشید، می شود صادقانه و شفافانه، به وقت و به روز، نه این که دشمن بمباران رسانه ای کند بعد رسانه خودی وارد میدان شود.

وی افزود: رسانه انقلابی تا چه وقت  دنبال آزمون و خطا است، باید دست جریان سازی رسانه های خارجی در مسئله شهید سلیمانی را بست، نباید این گونه آنها وارد میدان شوند و هر گونه می خواهند مسئله موشکی سپاه و این شهید را به نفع خود تمام کنند.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15332
اخبار مرتبط

نظرات شما