تایید صلاحیت 79 کاندیدای انتخابات مجلس در قم

فرماندار قم گفت: بر اساس اعلام هیأت نظارت بر انتخابات صلاحیت 79 نفر از مجموع 201 ثبت نام کننده تایید شده و صلاحیت 115 نفر تایید نشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مرتضی حیدری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در استان قم در ایام ثبت نام انتخابات مجلس 201 نفر نامزد نسبت به ثبت نام اقدام کردند که 172 نفر از این افراد مرد و 29 نفر نیز زن بودند

وی با بیان اینکه صلاحیت 28 نفر از این افراد احراز نشد، گفت: هیأت اجرایی استان قم در مرحله اول صلاحیت 173 نفر شامل 153 مرد و 19 زن را تایید کرد و 17 کاندیدای مرد و 10 کاندیدای زن در این مرحله از سوی هیأت اجرایی رد صلاحیت شدند.

فرماندار قم از انصراف هفت نفر از کاندیداها خبر داد و یادآور شد: در زمان بررسی صلاحیت ها توسط هیأت اجرایی 2 نفر و در مرحله اجرایی نیز 5 نفر از ادامه حضور در روند بررسی صلاحیت ها انصراف دادند.

وی در خصوص پایان زمان بررسی هیأت نظارت بر انتخابات گفت: دیروز فرصت هیأت نظارت بر انتخابات در خصوص بررسی صلاحیت نامزدها پایان یافت و امروز نتایج بررسی‌های صورت گرفته اعلام شد.

حیدری افزود: بر اساس اعلام هیأت نظارت بر انتخابات صلاحیت 79 نفر از مجموع 201 ثبت نام کننده تایید شده و صلاحیت 115 نفر تایید نشد.

وی با بیان اینکه صلاحیت 47 مرد و 10 زن توسط هیأت نظارت احراز نشد یادآور شد: از مجموع افراد تایید صلاحیت شده 74 نفر مرد و 5 نفر زن هستند.

فرماندار قم ادامه داد: کسانی که صلاحیت آنها تایید نشده است تا پنجشنبه 26 دی ماه فرصت دارند از ساعت 8 تا 16 به هیأت نظارت شورای نگهبان مستقر در فرمانداری قم مراجعه کرده و اعتراض خود را به صورت کتبی اعلام کنند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15374
اخبار مرتبط

نظرات شما