سلبریتی ها ببینند!

بارندگی‌های شدید در روزهای اخیر موجب وقوع سیل در بسیاری از شهرهای سیستان و بلوچستان شده است به‌طوری‌که برخی از روستاها به‌صورت کامل زیرآب رفته‌اند اما واکنش سلبریتی ها به این اتفاق قابل‌توجه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، درحالی‌که این روزها برخی از سلبریتی ها و هنرمندان به بهانه سقوط هواپیمایی مسافربری هیاهوهای زیادی را به راه انداخته و خود را وام‌دار و حامی مردم کرده‌اند که عده‌ای زیادی از هم‌وطنان ما در سیستان و بلوچستان در بدترین شرایط به سر می‌برند و در انتظار یاری مردم هستند.

بارندگی‌های شدید در روزهای اخیر موجب وقوع سیل در بسیاری از شهرهای سیستان و بلوچستان شده است به‌طوری‌که برخی از روستاها به‌صورت کامل زیرآب رفته‌اند.



نیاز به کمک‌های امدادی و غذایی در این استان به‌اندازه‌ای بالاست که اعضای شورای شهر برخی از شهرهای این استان اقدام به نامه‌نگاری به نمایندگان مجلس و.. کرده‌اند.

بااین‌حال هنوز بسیاری از سلبریتی ها با اهداف خاص و مغرضانه نه‌تنها به این موضوع اشاره‌ای نکرده‌اند بلکه همچنان در حال موضع‌گیری علیه نیروهای نظامی کشورمان هستند هرچند که هدف ازاین‌گونه واکنش‌ها کاملاً مشخص و واضح است اما بااین‌وجود ضرورت آگاهی دادن به مردم در خصوص نوع نگاه و دیدگاه‌های آن‌ها ضروری است.


علاوه بر این و در شرایطی که بسیاری از این افراد اقدام به همدردی باسیل‌زدگان نکرده‌اند نیروهای نظامی کشورمان از نخستین ساعات وقوع سیل در استان حضور دارند و اقدامات امدادی آن‌ها همچنان ادامه دارد.

در ادامه این خدمت‌رسانی‌ها امروز نیز سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه خود در مناطق سیل‌زده حضور پیدا کرد و از احداث بیمارستان صحرایی و.. برای سیل‌زدگان خبر داد.

در این میان این سؤال وجود دارد که چرا سلبریتی ها در مواقع این‌چنینی روزه سکوت می‌گیرند و یا اگر هم واکنش نشان بدهند در حد چند حرف و پست در فضای مجازی عمل می‌کنند.


آیا این افراد واقعاً مدافع مردم و منافع آن‌ها هستند یا این‌که به دنبال بردن فضای کشور به سمتی هستند که خود بتوانند بهترین بهره‌برداری را از آن بکنند.

تاکنون چند نفر از این سلبریتی ها در مناطق سیل‌زده در سال‌های اخیر حضور داشتند و از نزدیک به امدادرسانی و یا حداقل همدردی با آن‌ها پرداخته‌اند، نه این‌که این افراد تنها داعیه مردم به سینه می‌زنند و در خلوت خود آن‌ها را به سُخره می‌گیرند.

بهتر این افراد به تصاویری که از امدادرسانی نیروهای مسلح به سیل‌زدگان در سال جاری منتشرشده نگاهی بیندازند.

هرچند که مردم ایران اسلامی به‌خوبی می‌دانند که این افراد چه تفکرات و ایده‌هایی دارند و به‌خوبی در زمان‌های مختلف پاسخ آن‌ها را داده‌اند.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/15471
اخبار مرتبط

نظرات شما