کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

تذکر جدی رهبر انقلاب به خودی‌ها

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در سخنرانی خود بزرگ‌ترین تذکر را به خودی‌ها دادند گفت: برخی‌ها در داخل کشور دو حماسه بزرگ تشییع میلیونی سردار سلیمانی و موشک‌باران پایگاه نظامی آمریکا در عراق را کنار گذاشته‌اند و درگیر حواشی دیگر شدند.

حسن غفاری فر در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار کرد: سخنرانی رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه یک پیام برای همیشه بود همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند آن چند نفر که عکس شهید سلیمانی را پاره کردند ملت ایران نیستند ملت ایران آن سیل جمعیتی بود که در تشییع سردار سلیمانی شرکت کردند.
کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: مردم بعد از نماز جمعه حضور میلیونی در راهپیمایی حمایت از پاسداران اسلام داشتند که نشان از بصیرت مردم ایران بود.

حماسه میلیونی مردم در تشییع سردار سلیمانی فراموش نشود
استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب تأکید ویژه داشتند نسبت آن‌هایی سالم و صالح هستند تا به سرعت فریب این حاشیه سازی های دشمن  را نخورند و تذکر جدی به آن‌هایی که عناد دارند که با لج بازی هزینه نظام را افزایش ندهند.

وی تأکید کرد: رهبر انقلاب در سخنرانی خود بزرگ‌ترین تذکر را به خودی ها دادند که زود فریب نخورند و در زمین دشمن بازی نکنند زیرا دو حماسه بزرگ تشییع میلیونی سردار سلیمانی و موشک باران پایگاه نظامی آمریکا در عراق را کنار گذاشته اند و درگیر پدیده سقوط هواپیما شدند که به صورت مکرر در دیگر کشورها نیز رخ می دهد شدند البته شکی نیست که مسئله باید پیگیری شود و علت و عوامل آن به مردم اطلاع رسانی شود.

بیرون کردن نماینده مجلس از مراسم ختم یکی از شهدای سانحه هواپیما
استاد حوزه و دانشگاه گفت: رهبر انقلاب به خودی ها تذکر دادند تا فریب نخورند و در زمین دشمن بازی نکنند همچنین به دگر اندیشان تذکر دادند که نگاهشان به بیرون نباشد.

غفاری فر افزود: عده ای از خون شهدای سانحه هواپیما سوء استفاده می کنند یکی از نمایندگان فعلی مجلس که تائید صلاحیت هم شده در مراسم یکی از جان‌باختگان سقوط هواپیما حاضرشده و اعلام کرده که اگر به من رأی دهید مسببان این حادثه را محاکمه می‌کنم که مردم این شخص را از مسجد بیرون کردند.

انتهای پیام/170
گالری عکس
http://qomefarda.ir/15613
اخبار مرتبط

نظرات شما