صادقی: برخی وعده‌های بی‌اساس دادند و نتوانستند به آن عمل کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد صادقی عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با بیان اینکه کلید واژه تغییر نشات گرفته از وضعیت عمومی و سطح جامعه است، گفت: نارضایتی مردم نسبت به وضع موجود، ناکارآمدی و فساد باعث می‌شود لزوم تغییر و تحول در وضعیت فعلی جامعه بیشتر احساس شود.

وی ادامه داد: متاسفانه ناکارآمدی و فساد در بخش اجرایی کشور موج می‌زند و این معضل باید با نگاهی ویژه به ظرفیت‌های داخلی، نیروی جوان و کارآمد برطرف و شرایط به گونه‌ای هموار شود که تهدیدها تبدیل به فرصت شوند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با انتقاد از عدم سیستم شفافیت در کشور عنوان کرد: علی‌رغم اینکه ما قوانین خوب و بالا دستی داریم اما فساد نیز به دلیل نبود نظارت وجود دارد، که در این حوزه هم باید تغییر و تحول رخ دهد.

صادقی با تاکید بر بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری مبنی بر تغییر و پیشرفت رو به جلو تصریح کرد: فصل‌الخطاب تاکیدات مقام معظم رهبری خطبه‌های نماز جمعه گذشته بود، که امید و انرژی جدیدی را به جامعه تزریق کردند، که جامعه به سمتی برود که شرایطی ثابت و پایدار را تجربه کند.

وی همچنین تقویت حوزه اقتصاد را مستلزم تغییر و تحول در این حوزه دانست و تاکید کرد: تغییر سیستم غیر شفاف به شفاف و تغییر سیستم نظارتی ناکارآمد، می‌تواند تا میزان زیادی خسارت های وارد شده به بدنه اقتصاد کشور را جبران کند و همه این‌ها میسر نمی‌شود مگر اینکه جامعه به این باور برسد که می‌توانند با اتحاد و امید به آینده وضعیت موجود را تغییر دهند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مشارکت حداکثری در انتخابات را دلیل محکمی بر آغاز تغییر و تحول اساسی در وضع موجود خواند و اظهار کرد: این مشارکت هر چقدر بیشتر باشد مشروعیت تغییر را بیشتر تایید می‌کند و باید تلاش کنیم حضور حداکثری را با رقابتی سالم و رقابتی داشته باشیم.

صادقی با اشاره به نارضایتی مردم از مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ما با توجه به اتفاقاتی که در این چند سال رخ داده است به این نبوغ رسیده‌اند که دیگر هیجانی تصمیم نگیرند بلکه دیگر جامعه به برنامه نامزدها و سوابق آنها نگاه می‌کند و کسی که در گذشته توانسته کارآمدی خود را ثابت کند قطعا مورد تایید مردم هم خواهد بود و اگر منفعل عمل کرده قطعا نامش در برگه رای مردم نخواهد بود.

وی افزود: مردم موشکافانه انتخاب می‌کنند و این را در انتخابات های مختلف ثابت کرده‌اند؛ برخی شعارها و وعده های بی پایه و اساس دادند و نتواستند عمل کنند چرا که گذشته خوبی برای اثبات ادعای خود نداشتند و مردم قطعا این افراد را به خوبی شناخته و دوباره به آنها رای نخواهند داد.

صادقی با تاکید بر اینکه برای قدرت گرفتن در حوزه اقتصاد کشور باید برای حوزه اشتغال، تورم، مسکن و ... برنامه داشته باشیم، اظهارداشت: باید توجه شاخص‌های اقتصادی را در اولویت قرار داد تا زمینه تغییر شرایط موجود جامعه فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای انقلاب باید انسجام و وحدت را مد نظر داشته بلاشند تا با همین انسجام بتوانند وارد میدان شوند و کار میدانی را به نفع مردم و بهبود اوضاع کشور و جامعه پیش ببرند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15743
اخبار مرتبط

نظرات شما