مدیرکل بازرسی ستاد مبارزه با موادمخدر کشور:

افتتاح مراکز توانمندسازی و کاهش آسیب معتادین درکشور اثرات مثبتی دارد/اردوگاه های کرامت در تمام استان ها راه اندازی می شود

مدیرکل بازرسی ستاد مبارزه با موادمخدر کشور با اشاره به اینکه اردوگاه های کرامت در تمام استان ها راه اندازی می شود، گفت: افتتاح مراکز توانمندسازی و کاهش آسیب معتادین درکشور اثرات مثبتی برای جامعه خواهد داشت.

منصور تقوی مدیرکل بازرسی و هماهنگی امور استانهای ستاد مبارزه با موادمخدر کشور در حاشیه افتتاح اردوگاه کرامت(درمان، صیانت و اشتغال معتادین) در گفتگو با خبرنگار قم فردا با تقدیر از ایجاد این مرکز، گفت:  این موضوع در سال گذشته برابر تفاهم نامه ای که با سازمان بسیج مستضعفین و ستاد مبارزه با مواد مخدر بسته شد در شهریور امسال شروع به کار کرد.
وی ادامه داد: ارودگاه کرامت در ده استان کشور مانند قم و کرمان راه اندازی شده و امروز به صورت ویدئو کنفرانسی با سخنرانی سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج افتتاح شد.
مدیرکل بازرسی و هماهنگی امور استانهای ستاد مبارزه با موادمخدر کشور بیان داشت: این موضوع دارای برکات و اثرات بسیاری در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی است و امیدواریم که این روند در دیگر استان ها به زودی به بهره برداری برسد تا بتوانیم اثرات آن را در جامعه ببینیم.
وی خاطرنشان کرد: ظرفیت مرکزی که امروز افتتاح شد در فازاول حدود 100نفر است و برای فاز دوم 200 نفر پیش بینی شده است که 50درصد پیشرفت کار را شاهد بودیم و در دست اقدام است که انشالله بتوانیم تا 400 نفر ظرفیت پذیرش را افزایش دهیم.
تقوی با اشاره به  اینکه این اردوگاه دستاورد خوبی دارد، تاکید کرد: فعالیت این اردوگاه ها برای امید بخشیدن به زندگی بسیار موثر است.


انتهای پیام/160
گالری عکس
http://qomefarda.ir/15815
اخبار مرتبط

نظرات شما