حسرت قهرمانی قمی‌ها 21 ساله شد

پرونده تیم فوتسال سوهان محمد سیما در بیست و یکمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حذف در مرحله پلی‌آف رسما بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در شرایطی که هشت تیم از جمع 14 تیم حاضر در بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مرحله پلی‌آف این فصل رسیده‌اند، هنوز پرونده سه بازی از چهار مسابقه پلی‌آف باز است اما تکلیف تیم سوهان محمد سیمای قم با شکست از نماینده اصفهان مشخص شد.

تیم پرفراز و نشیب سوهان محمد سیمای قم که در این فصل سه سرمربی به نام‌های سیدمهدی غیاثی، محسن حسن‌زاده و سیدوحید غیاثی را روی نیمکت خود داشت، سرانجام با قبول شکست در دیدارهای رفت و برگشت برابر تیم متموّل و مدعی گیتی‌پسند اصفهان از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.

شاگردان سیدوحید غیاثی در بازی نخست از مرحله پلی‌آف میزبان تیم گیتی‌پسند اصفهان بودند و در سالن مملو از تماشاگر شهید جعفر حیدریان قم با نتیجه سنگین و دور از انتظار 6 بر 2 شکست خوردند، ضمن اینکه در بازی دوم این مرحله در سالن پیروزی اصفهان با نتیجه 5 بر 2 مغلوب شدند.

بدین‌ترتیب تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در مجموع با نتیجه 11 بر 4 به گیتی‌پسند اصفهان باخت و با همان رتبه هفتم مرحله مقدماتی به کار خود در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران پایان داد، در شرایطی که این تیم سال گذشته در بیستمین دوره لیگ برتر بعد از کسب رتبه ششم مقدماتی، در مرحله نخست پلی‌آف از سد فرش‌آراء مشهد گذشته و به نیمه نهایی رسیده بود اما با شکست از مس سونگون فرصت رسیدن به فینال را از دست داد.

این دومین سال متوالی بود که نماینده فوتسال قم با نام سوهان محمد سیما در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی ایران به میدان می‌رفت، حضوری که البته با عملکرد پر فراز و نشیب همراه بود و باز هم حسرت قهرمانی در لیگ برتر در ذهن علاقمندان پرتعداد این رشته باقی ماند تا همه منتظر لیگ آینده و تیمی متفاوت از فوتسال قم باشند.

در تاریخ 21 دوره‌ای لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران، تنها سه عنوان نایب‌قهرمانی در کارنامه فوتسال قم به چشم می‌خورد، ارم‌کیش قم در سال 1384 با هدایت حسین شمس و در سال 1387 با سرمربیگری سیدمهدی ابطحی دو مقام نایب‌قهرمانی برای فوتسال قم کسب کرده و صبا نیز در سال 1391 با هدایت محسن حسن‌زاده نایب‌قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15881
کلیدواژه: فوتسال پلی آف قم
اخبار مرتبط

نظرات شما