انتقاد دفاتر بسیج دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد به اظهارات وزیر خارجه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای به اظهارات وزیر خارجه در مصاحبه با نشریه آلمانی اشپیگل انتقاد کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

پس از گذشت سه هفته از شهادت جانسوز و ناجوانمردانه سردار رشید اسلام به دست شقی ترین انسان ها (رژیم تروریست آمریکا) و تاکید امام امت بر عدم مذاکره با شیطان بزرگ، وزیر امور خارجه کشورمان! دم از مذاکره با تروریست های جنتلمن می زند!

آقای ظریف باید تکلیف خود را روشن کنند که وزیر امور خارجه کدام ایران اند؟! نظام برآمده از رای مردم و مستقل و آزاده یا نظام وابسته جیره خور غرب!

آقای ظریف، ما در طول این سالیان شاهد اظهارات شاذ زیادی از سوی جنابعالی بوده ایم! که هر با بیانش در قامت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی خدشه ای بر غیرت، عزت و منافع ملی وارد ساخته اید! ولی این بار این سخن شما آن هم در شرایطی که کُفار با تمام توانشان مقابل جان، مال، عزت و شرف مردم ایران اسلامی قرار گرفته اند را مصداق خیانت جنگی می‌دانیم!

مجلس شورای اسلامی موظف است هر چه سریعتر نسبت به تشکیل جلسه جهت استیضاح وزیر نابلدی که نه زبان دنیا را می فهمد و نه زبان مردم خویش را اقدام نماید!

جوانان ایران اسلامی اجازه رقص بر خون ملت قهرمان ایران را بر بُزدلان و منافقین نمی دهند و هشیارانه اقدام مجلس شورای اسلامی را رصد و در صورت لزوم رأسا نسبت به آن اقدام می نمایند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

١_بسیج دانشجویی آزاد لاهیجان
٢_بسیج دانشجویی آزاد تهران شرق
٣_بسیج دانشجویی آزاد سمنان
۴_ بسیج دانشجویی آزاد رشت
۵_بسیج دانشجویی آزاد شهر کرد
۶_بسیج دانشجویی آزاد اردبیل
٧_بسیج دانشجویی آزاد ایلام
٨_بسیج دانشجویی آزاد تبریز
٩_بسیج دانشجویی آزاد زنجان
١٠_بسیج دانشجویی آزاد ماهشهر
١١_بسیج دانشجویی آزاد مشهد
١٢_بسیج دانشجویی آزاد شیراز
١٣_بسیج دانشجویی آزاد خرم آباد
١۴_بسیج دانشجویی آزاد کردستان
١۵_بسیج دانشجویی آزاد قزوین




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15998
اخبار مرتبط

نظرات شما