آقای رئیس جمهور! چرا عصبانی هستید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مجتبی زارعی مدرس دانشگاه و عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس طی یادداشتی نوشت: رییس جمهور گفت: «برخی از رفراندوم خوششان نمی آید، می ترسم در آینده جمهوری خواهی هم جرم تلقی شود» و در ادامه، همان متن دبیر شورای آثار رییس جمهور (سردبیر روزی نامه های زنجیره ای) را که پیش تر ربیعی هم از رو خوانده بود تکرار کرد و...

 امّا آقای روحانی! تو، خاتمی و رفسنجانی حدود ۲۴ سال است که رفراندوم را لقلقهٔ زبان ساخته بودید و با آن امرار معاش می کردید؛ می‌گفتید رفراندوم امّا اراده تان اضمحلال اندیشهٔ جمهوری و افراشتن دیکتاتوری مصلحانه بر تودهٔ ایرانی، نظیر دیکتاتوری منّور ستایش شدهٔ روشنفکران (رضاخان) بود؛ مگر ملّت دیکتاتوری توسعهٔ آمرانهٔ رفسنجانی و اصلاحات دموکراتیک مستبدانهٔ خاتمی را فراموش می کند که حالا دیکتاتوری توسعهٔ شبه تکنوکراتیک شما را از یاد ببرد!؟

... اما در اوج دیکتاتوری توسعهٔ شبه تکنوکراتیک آمریکا محور، یک مرد آمد و رفراندوم آورد؛ حاج قاسم را می گوییم؛ بله! آن مرد آمد و با خونش رفراندوم آورد؛ هشت میلیون در تهران و چهل میلیون در شهرستان‌ها!

 آقای رییس جمهور! چرا عصبانی هستید!؟ اگر آفتاب برجام‌تان بی‌سو شد و مُرد، چرا به رفراندوم پساترور بی احترامی می کنید؛ مگر با توهین شما به تبلور ارادهٔ ملّی و رفراندوم پسا ترور؛ برجام زنده خواهد شد؟! 

مطمئن باشید هیج مرده شوری قادر نخواهد بود این مرده را زنده کند؛ الان وقت جمع کردن میّت از روی زمین است؛ باید تا بوی تعفن آن روح ملت را بیش از این مشمئز نکرده آن را دفن کنید! پس لطفا به قوانین و سنت حیات پایبند باشید و بشنوید صدای رفراندومی که خون آن مرد آورد!




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16050
اخبار مرتبط

نظرات شما