ترقی: تنفری عمیق در بین ملت ایران، عراق و منطقه نسبت به آمریکا وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارنظر وزیر امورخارجه مبنی بر اعلام آمادگی برای مذاکره با آمریکا اظهار داشت: مطالب آقای ظریف یک اشتباه فاحش و استراتژیک بود. 

وی افزود: مقام معظم رهبری مذاکره با آمریکا را منع کرده‌اند، بنابراین طرح چنین موضوعی خلاف استراتژی نظام است و باید مجلس نسبت به این موضوع واکنش جدی نشان دهد. 

ترقی به حضور میلیونی ملت ایران در تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: ملت ایران موضع خود را در خصوص خون شهید سردار سلیمانی به صراحت اعلام کرد و امروز تنفری عمیق در بین ملت ایران، عراق و منطقه نسبت به آمریکا و همپیمانان آنان وجود دارد. 

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: گرایش پیدا کردن به مذاکره با قاتلان سردار سلیمانی نمی‌تواند قابل توجیه باشد. من فکر می‌کنم آقای ظریف تصور کردند فضا هنوز قبل از شهادت و ترور شهید سلیمانی است و درحال و هوای دیگری بودند که چنین حرفی را زدند. پاسخ ملت ایران به اظهارات آقای ظریف کاملاً مشخص و واضح است.نظر قاطع ملت ایران هم به طرح هرگونه مذاکره‌ای «نه، ممنون» است. 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16070
اخبار مرتبط

نظرات شما