فرمانده لشکر ۱۷ عملیاتی علی بن ابیطالب (ع):

‌زندگی شهدای مدافع حرم مستند‌ می‌شود‌

فرمانده لشکر ۱۷ عملیاتی علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم گفت: قرار است در این زمینه فیلم مستند ۶۵ دقیقه ای ساخته شود و در صورت صدور مجوز پخش،این فیلم به زودی در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،سردار اسدالله گنجعلی فرمانده لشکر 17 عملیاتی علی بن ابیطالب (ع) در برنامه گفت‌و‌گوی خبری سیمای مرکز قم با تجلیل از رشادت و ایثارگری شهدای مدافع حرم و فرمانده دلیر و رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی همان گونه که در زندگی پربرکت خود سبب شکست دشمنان و انسجام و همگرایی در جهان اسلام بود،شهادتش نیز نظام را حداقل به مدت 25 سال بیمه کرد.

وی با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم افزود: قرار است در این زمینه فیلم مستند 65 دقیقه ای ساخته شود و در صورت صدور مجوز پخش،این فیلم به زودی در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت.

فرمانده لشکر 17 عملیاتی علی بن ابیطالب (ع) تصریح کرد: استان قم در مبارزه با گروه های تکفیری از جمله داعش در عراق و سوریه پیشگام بود و 438 شهید ایرانی،افغانستانی و پاکستانی تقدیم حضرت زینب(س) کرد.

سردار گنجعلی گفت: در شرایطی که داعش 65 درصد خاک سوریه و 45 درصد خاک عراق را تصرف کرده بود، مدافعان حرم از سراسر کشور و قم تحت فرماندهی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی وارد میدان نبرد شدند و دشمنان را وادار به عقب نشینی به هزاران کیلومتر پشت مرزهای ایران کردند.

وی با اشاره به اهداف شوم داعش و شکست  این گروهک تکفیری خاطرنشان کرد:همه این موضوعات در حالی بود که داعش برای شهرهای ایران از جمله قم،مشهد، اصفهان و اراک والی تعیین کرده و درصدد ایجاد یک فتنه بزرگ تاریخی در قلب جهان اسلام بود.

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16080
اخبار مرتبط

نظرات شما