نیاز فناورانه صنعت انگشترسازی قم برطرف می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: با توجه به اهمیت توجه به فناوری‌های روز درصنایع مختلف،‌ این شرکت تامین نیاز صنعت انگشترسازی قم به فناوری‌های نوین دنیا را دراولویت دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اسرافیل شعاعی روز دوشنبه  اظهار داشت: با توجه به استفاده گسترده صنایع مختلف از فناوری‌های نوین، بی‌توجهی صنایع استان از به‌کارگیری فناوری‌های روز دنیا موجب از دست دادن مشتریان و در نهایت نابودی آن صنعت می‌شود.

وی فناوری را تسهیل‌کننده و موجب ارزش افزوده صنایع دانست و ادامه داد: فناوری دانش استفاده از امکانات، دستگاه‌ها و ابزارها به منظور استفاده آسان‌تر و مفید تر در راستای کاهش هزینه‌ها،‌افزایش بهره‌وری و همچنین تولید کالاهای باکیفیت است.

شعاعی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی قم، در راستای کمک به توسعه فناوری و حل مشکل واحدهای صنعتی دراین حوزه، شناسایی، تحلیل وضعیت، دسته‌بندی و مستندسازی نیازهای فناورانه و همچنین یافتن راهکارهای اجرایی از طریق شرکت در نشست‌های تخصصی را در اولویت کاری خود قرار داده‌است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم اظهار داشت: استفاده از فناوری‌های نوین در صنعت زیورآلات نقره نقش تعیین‌کننده در جلوگیری از اکسیداسیون و افزایش ماندگاری و درخشش نقره و همچنین افزایش رقابت‌پذیری و توسعه بازار این تولیدات دارد.

وی استفاده نکردن از فناوری‌های نوین را یکی از نقاط ضعف مهم صنعت زیورآلات نقره دانست و افزود: تعامل‌هایی میان شرکت‌های فناور ایرانی و تولیدکنندگان صنعت زیورآلات استان ایجاد شده است تا راهکارهایی برای حل مشکل‌های شناسایی ارائه دهند.

شعاعی تاکید کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی قم نیز در راستای حمایت از  انتقال فناوری، بخشی از هزینه‌ای این پروژه را بعهده گرفته است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16200
اخبار مرتبط

نظرات شما