پوست‌ خربزه جریان رسانه ای قم زیر پای موسی پور!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، امین گلستانی- اولین استاندار روحانی در ایران یعنی محمدحسین موسی پور و مشی سیاسی او در قم ناشناخته نیست و داستان پیگیری حضور او در رقابتهای انتخاباتی قم توسط یک گروه نوظهور سیاسی هم تقریبا آشکار است. اما روز گذشته که گویا وی‌ پس از ناامید شدن از حضور در فهرست اصولگرایان تهران تصمیم‌ به ادامه رقابت در قم گرفت، ادمین کانال همشهری با اشاره مراد و مرشد رسانه ای خود خبری را در کانال تلگرامیش درج کرد که بیش از متن خبر ، توضیح و نکته بعدی آن قابل توجه بود.

متن مذکور این است:
(( حجت‌الاسلام موسی‌پور استاندار خوشنام و پرتلاش قم بود که از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا شده بود ولی به درخواست علما و بیوت مراجع و جمعی از جوانان انقلابی و معتمدین استان قم قرار است به عنوان یکی از کاندیداهای مورد حمایت ابنا وارد رقابت انتخاباتی شود. ))

البته چنانکه گفتیم سرچشمه این نکته خبری را باید در جای دیگری جست. پیرمرد پر حاشیه مطبوعات قم وقتی نتوانست از تفرقه افکنی در جمع نیروهای انقلابی قم طرفی ببندد و با بزرگترین هتاکی یک رسانه داخلی به سردار محبوب دلها یعنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هم موفق نشد پروژه جنجال آفرینی در فضای انتخاباتی قم را "کلید" بزند بار دیگر یکی از پادوهای رسانه ای خودش را به کار گرفت.

اما آنها که اندک شناختی از این جریان رسانه ای دارند می دانند که این مجیزگویی همشهری و کانال ۱۹ دی نسبت به جناب موسی پور در واقع چیزی جز پوست خربزه انداختن زیر پای او نیست. شاهد امر هم یادداشت تند و تیز، غیرمنصفانه و تخریبی همین ادمین محترم در پایان دوران خدمت آقای موسی پور در جایگاه استاندار قم است.

برای یادآوری لحن عصبی مزاج همیشگی  ادمین کانال همشهری قم نسبت به جناب موسی پور که قطعا بند به بند آن می تواند دستمایه تخریبهای مجدد دیگر بازیگران و بازیگردان سالخورده همین جریان علیه ایشان قرار گیرد، بخشهایی از آن یادداشت را مرور می کنیم و شما را به مطالعه کامل دقیق آن از لینک انتهای متن ارجاع می دهیم.‌ از نگاه نگارنده این یادداشت، جناب موسی پور قطعا در طیف نیروهای انقلاب قرار دارد اما اطرافیان و تیم رسانه ای وی هم دقت داشته باشند این جریان که امروز به هر علتی او را "خوشنام و‌ پرتلاش" می نامند قبلا چگونه همه کارهای انجام نشده و کاستی ها و ضعف های عمرانی استان را به او نسبت می دادند.

یادداشت روح الله کریمی در رسانه منتسب به علی لاریجانی (خبرآنلاین) در ۱۷ تیر ۱۳۹۱

➖ سابقه بدقولی‌های استاندار سابق از جمله عدم بهره‌برداری از 4 هزار واحد مسکن مهر که قرار بود تا پایان سال گذشته انجام شود، عدم افتتاح مسیر روگذر بلوار پیامبر اعظم(ص) تا اواخر سال گذشته، عدم تکمیل و بهره‌برداری از کمربند ریلی استان در خرداد ماه، مشخص نشدن تکلیف شهرک صنعتی آی تی، بلاتکلیفی شهرک صنعتی صنایع دستی، عدم ساماندهی کوره‌های آجرپزی که چندین بار اعتراض این قشر را در پی داشته است و مواردی از این قبیل و تاخیر در بهره‌برداری از برخی پروژه‌ها این سئوال را در ذهن‌ها ایجاد می‌کند که با رفتن حجت‌الاسلام موسی‌پور، چه کسی پاسخگوی سیل وعده‌ها خواهد بود؟ چرا آقای موسی‌پور در ماه‌های پایانی فعالیتش اقدام به بیان چنین وعده‌هایی کرده است؟

➖ بد نیست مروری بر وعده‌های استاندار که قرار است بخشی از آنها در نیمه اول امسال و بخشی دیگر تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد داشته باشیم تا افکار عمومی آماده پاسخگویی به این سئوالات شود.

➖ تکمیل و اتمام پروژه‌های فرودگاه بین‌المللی قم که توسط بخش خصوصی و بدون کمک دولتی و حتی تسهیلات بانکی در حال احداث است، صحن شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س)، راه‌اندازی اداره کل فن آوری اطلاعات، ساخت میدان بزرگ امام خمینی(ره) در 5 طبقه زیرزمین، ایجاد نخستین بندر خشک گمرکی کشور، آبرسانی از سرشاخه‌های دز، پروژه انتقال آب به دشت مسیله، مونوریل که چالش‌های زیادی در قم ایجاد کرده و هنوز هم تکلیف عبور آن از مقابل حرم مطهر مشخص نشده است، 6 خطه کردن راه قم ـ گرمسار، راه‌های قم ـ قنوات، قم - نیزار، قم - آوه، ساماندهی ورودی‌های شهر، پروژه‌های ورزشی و آموزشی، تالار مرکزی شهر که پیمانکار آن با اصرار شدید آقای موسی‌پور برای اتمام پروژه در سال جاری مواجه بوده است، پروژه‌های بهداشتی و درمانی از جمله بیمارستان‌های فرقانی، امام رضا(ع) و بیمارستان 128 تختخوابی نیروگاه، مصوبات سفرهای مسئولان به بخش‌های استان و ده‌ها مورد دیگر از جمله وعده‌های استاندار قم است که باید به سرانجام برسد.



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16240
اخبار مرتبط

نظرات شما