نماینده سابق مجلس:

دولت و مجلس فعلی ماحصل ایجاد دو قطبی‌های کاذب در کشور است/ هزاران قاسم سلیمانی در دامان ولایت تربیت شده‌اند

نماینده سابق مجلس با انتقاد از وضعیت فعلی کشور، گفت: دولت و مجلس فعلی ماحصل ایجاد دوقطبی‌های کاذب در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  مهرداد بذرپاش شامگاه پنج‌شنبه در سلسله نشست‌های دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد چهار مردان قم برگزار شد، با اشاره به سابقه بدعهدی آمریکای جنایتکار اشاره کرد و اظهار داشت: 4 سال پیش در همین ایام سؤالات زیادی در خصوص برجام می‌شد و ما بارها از بدعهدی طرف مقابل صحبت کردیم.

وی ادامه داد: با وجود دل‌نگرانی‌های فراوان نیروهای انقلابی شاهد بودیم که اعتماد بی‌جا به دشمن شد و ضربه آن را خوردیم و علاوه بر این همان زمان برجام را قانون کردیم درحالی‌که بارها از آقای لاریجانی خواستیم که برجام را قانون نکند اما گوش شنوایی در کار نبود، حال این که خواست ما این بود که برجام قبل از نهایی شدن به مجلس می‌آمد و شروط می‌گذاشتیم تا به این نقطه نمی‌رسیدیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان داشت: یکی از افرادی که در دهه‌های اخیر توانسته بود جمهوری اسلامی ایران را در اوج قله اقتدار نگه دارد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: رهبر انقلاب به‌عنوان ولی‌فقیه و نائب امام زمان این انسان بزرگ و ولایتمدار را تربیت کرد و قطعاً در کشور هزاران قاسم سلیمانی را تربیت‌کرده است که به در زمان خود آن‌ها را رونمایی می‌کند.
بذرپاش تأکید کرد: محبوبیت قاسم سلیمانی در کشورهای منطقه ناشی از حکمرانی دقیق و حساب‌شده رهبر انقلاب است.

وی بابیان این‌که در دنیا دو قطب وجود دارد، افزود: برخلاف 40 سال پیش که کشورمان به‌حساب نمی‌آمد امروز یک‌قطب جهان ایران اسلامی قرار دارد و در طرف مقابل آمریکا قرار دارد.

بذرپاش تصریح کرد: یکی از خطاهای بزرگی که انجام دادیم این بود که بساط عملیات فریب از سوی دوقطبی‌های کاذب را در کشور فراهم کردیم.

وی افزود: این دوقطبی‌های کاذب موجب شد که انتخاب‌های مردم کارآمد نباشد و درواقع ماحصل دوقطبی وضعیت فعلی کشور و روی کار بودن این مجلس و دولت است.

وی خاطرنشان کرد: تکرار دوقطبی‌ها بعدازاین یک اشتباه راهبردی است که نباید تکرار شود چون همین دوقطبی‌ها به کشور ضربه می‌زند.

بذر باش به پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: هم‌اکنون کشور ما در منطقه در نوشتن مقاله رتبه دوم راداریم اما در تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان در منطقه در رتبه 17 قرار داریم.

وی با انتقاد از وزیر نفت و خام فروشی‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر، تصریح کرد: آقای زنگنه 30 سال است که در مسند است و قطعاً این فرد دیگر نمی‌تواند خلاقیت و نوآوری داشته باشد و صنعت پتروشیمی را متحول کند.

نماینده سابق مجلس به ناکارآمدی وزرای دولت اشاره کرد و ابراز داشت: آقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی سابق به‌تنهایی تمام ساخت‌وسازهای کشور را تعطیل کرد و قیمت را در مسکن نجومی کرد.

وی ادامه داد: بر مسند نشستن این افراد ناشی از ایجاد دوقطبی کاذبی بود که در کشور ایجاد شد و این افراد بی‌کفایت بر مسند کشور قرار گرفتند.

بذرپاش افزود: در چهل سال دوم نباید اجازه بدهیم این‌گونه دوقطبی‌ها کاذب ایجاد شود و کشور در سراشیبی قرار بگیرد.

وی به آینده نظام اشاره کرد و گفت: امروز نزدیک به 45 میلیون نفر از جمعیت کشور را زیر 40 ساله‌ها تشکیل می‌دهد و اقتضای نظام الآن برنامه‌ریزی برای نسل جدید است.

نماینده سابق مجلس تأکید کرد: فرایندها و نوع نگاه به کسب‌وکارها و.. باید عوض شود و با وضع مقررات جدید اجازه بروز خلاقیت‌ها را بدهیم.

وی تأکید کرد: رهبر انقلاب این تغییر را به‌خوبی مشاهده کرده و در فرایند گام دوم انقلاب را تدوین کرده است تا بتوانیم ریل‌گذاری جدیدی را در کشور پیاده کنیم.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/16285
اخبار مرتبط

نظرات شما