حضور پرشور مردم در انتخابات موجب دلگرمی نظام ایران اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله عباسعلی اختری عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره وظایف مردم در برگزاری انتخاباتی پرشور در اسفند ماه گفت: اولین وظیفه ملت بزرگ ایران آن است که افرادی صالح را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شناسایی کرده و به مجلس بفرستند.

وی با بیان اینکه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رای دادن به نامزدهای صالح وظیفه ‌‌‌‌‌‌‌‌شرعی و ملی ایرانیان است، ادامه داد: انتخابات اسفندماه از اهمیت بسیار بالایی برای کشورمان برخوردار بوده و می‌تواند توطئه‌های اخیر دشمنانمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خنثی کند.

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه تصریح کرد: حضور پرشور و گرم مردم در انتخابات اسفندماه موجب دلگرمی بیشتر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت بیشتر از آن است، ضمن اینکه تجدید بیعت دوباره با مقام معظم رهبری و شهدا محسوب می‌شود.

آیت‌الله اختری خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات باید مراقب باشند که علیه جمهوری اسلامی سیاه‌نمایی نکرده و موجبات دلسردی مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فراهم نیاورند.

آیت‌الله اختری گفت:‌ ملت ایران فقط باید برای جریان ولایت هزینه کرده و دلسوزی کنند لذا هر گروه و حزبی که در این مسیر بودند معتبر هستند.

وی خاطرنشان کرد: هر گروه و حزبی بخواهد با ولایت فقیه درگیر شود با نبوت و امامت درگیر شده است و هر کس هم کاری کند که حکومت غیر الهی در کشورمان زنده شده و جان بگیرد در زمره شیاطین است.

آیت‌الله اختری در پایان گفت:‌ نمایندگان جهادی مجلس باید خود را برای کشور فدا کنند نه اینکه نظام را برای خود و خانواده‌شان.

وی گفت: اگر نامزدهای انتخابات مجلس با اظهارات دلسردکننده‌شان باعث ناراحتی مردم شوند، قطعا خسران زیادی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاهد خواهیم بود. این در حالی است که بر همگان واجب است که انتخاباتی پرشور، گرم و سراسر شادی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باید در انتهای سال جاری داشته باشیم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16289
کلیدواژه: حضور دلگرمی نظام
اخبار مرتبط

نظرات شما