گردهمایی 100 هزار دانش‌آموز هرمزگانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ابراهیم پیله‌رام مسؤول بسیج دانش‌آموزی استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص گردهمایی 100 هزار دانش‌آموز در این استان، اظهار کرد: این همایش تحت عنوان گردهمایی بزرگ 100 هزار دانش‌آموز و آینده ساز انقلاب با شعار «سردار راهت ادامه دارد»، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: محور همایش فوق سردار شهید سلیمانی و جبهه مقاومت است و برای اولین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برنامه‌ای با چنین حجم گسترده توسط دانش‌آموزان بسیجی در استان هرمزگان برپا می‌شود.

پیله‌رام با بیان اینکه این گردهمایی در مساجد سراسر استان هرمزگان برگزار می‌شود، افزود: ائمه جماعات و مسؤولان شهرستانی، لشکری و کشوری در این همایش حضور دارند و مساجد جامع سراسر استان میزبان دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم دختر و پسر در این گردهمایی حضور دارند، اضافه کرد: مراسم ساعت 9 صبح با قرائت قرآن توسط سینا فتحی قاری نوجوان به مدت 20 دقیقه آغاز می‌شود و همزمان با آن نیز به صورت ویدئو پروژکتور در مساجد استان پخش خواهد شد.

 مسؤول بسیج دانش‌آموزی استان هرمزگان، برگزاری گروه سرود هزار نفری دانش‌آموزان، مداحی، تواشیح و همخوانی دانش‌آموزی را از برنامه‌های این گردهمایی عنوان کرد و گفت: 10 هزار دلنوشته و نامه از سوی دانش‌آموزان به طرح نامه به یک شهید ارسال شد که صد نفر برگزیده شدند و در این مراسم تجلیل می‌شوند؛ همچنین در پایان مراسم قرائت بیانیه و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب صورت می‌گیرد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16309
اخبار مرتبط

نظرات شما