بهترین و با تخفیف ترین فروشگاه و نمایندگی تجهیزات آشپزخانه برند اخوان چه فروشگاهی می باشد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، روابط عمومی فروشگاهی مرکزی اخوان (اخوان سنتر) در جهت ارج نهادن به حقوق مشتری و احترام به آن در تلاش است تا علاوه بر برگذاری جشنواره های فروش محصولات اخوان و دادن تخفیفات بسیار، به عنوان فروشگاه همیشه در تخفیف و کمک به اقتصاد خانوار گام بر می دارد. حال نکته بسیار مهم در این عرصه، میزان تخفیف و هدایت مشتری به خریدی امن، آسوده و پر سود بوده تا علاوه بر گرفتن بشترین تخفیف از فروشگاه اخوان سنتر که عنوان قدیمی ترین و بزرگترین مرکز پخش محصولات اخوان را در اختیار داشته و اصلی ترین، نماینده شرکت اخوان می باشد.
رنج تخفیف های فروشگاه مرکزی اخوان (اخوان سنتر) بسیار متفاوت با دیگر سایت ها بوده و به دلیل خرید بدون واسطه، شما می توانید محصولاتی همچون سینک ظرفشویی اخوان، فر توکار اخوان و گاز رومیزی آن را بین 28 الی 30 درصد تخفیف خریداری کرده، که تخفیف بسیار بالایی می باشد. در ضمن ، ارسال بار نیز در سریع ترین زمان ممکن صورت گرفته و سینک ظرفشویی را در تهران زیر دو ساعت و در حومه زیر یک روز و در شهرستان های سراسر ایران زیر 3 روز تحویل خواهید گرفت. و همچنین در مورد هود های این شرکت نیز به دلیل حذف واسطه از بازار و فروش مستقیم بین 33 الی 34 درصد تخفیف وجود دارد که بالاترین در نوع خود می باشد.
چرا از اخوان سنتر که فروشگاه مرکزی است خرید نماییم؟ در پاسخ این سوال باید بدانید که مثلا در خرید مدل های مختلف سینک ظرفشویی اخوان و ارسال آن به تهران و شهرستان، بار شما بیمه شده و تمامی ضمانت های لازم انجام خواهد شد، درنتیجه اگر چنان چه بار به مشکل خورد، فروشگاه تضمین ضمانت بازگشت کالا داشته و تا 7 روز این کار انجام خواهد شد، در نتیجه خریدی آسوده و مطمعن را تجربه خواهید کرد.
برای خریدی بسیار آسوده و راحت از برند اخوان ، حتما به سایت اخوان سنتر قدیمی ترین و پر تخفیف ترین نماینده رسمی اخوان سر بزنید و از تخفیفات همیشه در تخفیف این سایت استفاده نمایید. در خرید مدل های هود اخوان به این نکته دقت نمایید که تمامی این هود های جدید اخوان، دارای کنترل های وایرلس بوده و دیگه از سیستم بلوتوث استفاده نمی کند در نتیجه بهتر است تا تولیدات محصول جدید را بدون هیچ گونه کم و کسری از اخوان سنتر خریداری نمایید.
 یکی دیگر از بالاترین امتیازات خرید از فروشگاه مرکزی اخوان سنتر، مشاوره و پشتیبانی بسیار تخصصی در زمینه انتخاب گاز رومیزی اخوان و فر توکار اخوان جم می باشد. دلایل این امر این است که در گاز ها تفاوت محصول بسیار زیاد بوده و هر گاز در یک جا و بر اساس نوع خاصی از کابینت کارایی داشته و حتما باید هم به جنس و هم به سایز آن دقت نمایید، فرها نیز دارای تفاوت های بسیار بوده و مخصوص در برنامه های آن بسیار متفاوت عمل می نمایند، در نتیجه از مشاوره های تخصصی ما استفاده نمایید تا بیشترین سود را برده و محصول مناسب آشپزخانه خود را انتخاب نمایید.
به عنوان آخرین نکته اینکه، خریدی امن، پر تخفیف، با گارانتی بازگشت کالا در 7 روز، بیمه بار و خدمات، عرضه تخصصی ترین خدمات پس از فروش در ایران، پیگی مناسب فروشندگان و جلب رشایت مشتری را با تنها فروشگاه مرکزی و نماینده رسمی شرکت اخوان، قدیمی ترین بنکدار این صنف (اخوان سنتر) تجربه نمایید. با تشکر از همراهان همیشگی، مشتریان عزیز، همکاران گرامی و سازندگان محترمی که سالها در این امر یار و یاور ما بوده اند. اخوان سنتر نامی آشنا در صنعت تجهیزات آشپزخانه کشور.



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16336
اخبار مرتبط

نظرات شما