عضو خبرگان رهبری:

عزت، قدرت و استقلال انقلاب اسلامی ایران در جهان بی‌نظیر است

عضو خبرگان رهبری با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: عزت، قدرت و استقلال انقلاب در جهان بی‌نظیر است.

آیت‌الله سید هاشم بطحائی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بابیان این‌که بعد از حکومت معصومین هیچ‌گاه مسلمانان نتوانستند حکومت اسلامی را برقرار کنند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران درواقع توانست بعد از قرن‌ها بار دیگر حکومتی در تراز حکومت ائمه و اهل‌بیت (ع) را برپا کند که قوانین و ارزش‌های اسلامی در آن حاکم هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر این جمهوری اسلامی ایران در 4 دهه اخیر با تکیه‌بر هدایت‌های حکیمانه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره یکی از قدرت‌های اصلی منطقه بوده و توانسته امنیت و اقتداری مثال‌زدنی را برای خود ایجاد کند.

بطحائی ابراز داشت: حضور مردم درصحنه‌های مختلف از همان روزهای اول مبارزه در سال 1342 تاکنون موجب دوام و بقای نظام شده است که باید قدردان این حضور پرشور مردم باشیم.

وی بابیان این‌که ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی قطعاً حضور باشکوهی را در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن خواهند داشت، تصریح کرد: مردم به‌خوبی آگاه هستند که نظام اقتدار و امنیت خودش را مدیون حضور و درصحنه بودن مردم است و قطعاً به‌مانند سال‌های گذشته 22 بهمن امسال نیز باشکوه و انقلابی برگزار خواهد شد.

عضو خبرگان رهبری افزود: عزت، قدرت و استقلال انقلاب اسلامی ایران در جهان بی‌نظیر است چراکه برخلاف بسیاری از کشورهای دنیا نه‌تنها وابسته به آمریکا نیست بلکه همواره در برابر زیاده‌خواهی‌های این کشور ایستاده است.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/16362
اخبار مرتبط

نظرات شما