آیت‌الله اراکی:

حضور مردم خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و دسیسه های دشمنان است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مردم خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و دسیسه افکنی های دشمنان بوده و دشمن در همه توطئه‌های خود اعم از تحریم، تهاجم فرهنگی، تبلیغات و فضاسازی و هجوم در فضای مجازی شکست‌خورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله محسن اراکی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به حضور پرشور مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: پیام حضور مردم در این راهپیمایی این است که مردم همچنان درراه انقلاب و رهبری ثابت‌قدم هستند.

 عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن حاکی از شور و شعور انقلابی آن‌ها است، افزود: مردم با حضور خود حمایت از نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب را به اثبات رساندند، پیام دیگر این حضور این بوده که مردم توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشته و فشارهای دشمن مردم را از نظام و رهبری جدا نکرده است.

وی یکی دیگر از پیام‌های راهپیمایی 22 بهمن را شکست دشمن در همه توطئه‌های خود دانست و ادامه داد: حضور مردم خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و دسیسه افکنیهای دشمنان بوده و دشمن در همه توطئه‌های خود اعم از تحریم، تهاجم فرهنگی، تبلیغات و فضاسازی و هجوم در فضای مجازی شکست‌خورده است.

آیت‌الله اراکی در پایان خاطرنشان کرد: باید همگی شکر گذار نعمت‌ها باشیم، هیچ نعمتی برای ملت بالاتر از وجود رهبری سالم و صالح و وحدت حول محور چنین رهبری نیست که به حول و قوه الهی شامل حال ملت ایران شده است و امیدواریم این نعمت تا ظهور حضرت ولیعصر(عج) شامل حال ملت باشد.

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16378
اخبار مرتبط

نظرات شما