امیرآبادی در گفتگو با قم فردا:

مردم ایران بار دیگر نشان دادند که پای آرمان های انقلاب ایستاده اند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم انقلابی قم در راهپیمایی 22 بهمن هم زمان با سراسر کشور، گفت: مردم ایران بار دیگر نشان داد که پای ارمان های انقلاب ایستاده اند.

احمد امیرآبادی در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت:22 بهمن امسال یک فرقی با سال های قبلی دارد چرا که امروز سالروز چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی است بزرگ مردمی که نام او مایه آرامش، همدلی و وحدت ملت ایران و حتی ملت های منطقه بود.

وی ادامه داد: آن چیزی که راهپیمایی امسال را متمایز می کند جنایت بزرگی بود که آمریکایی ها 40 روز پیش انجام دادند و یکی از بهترین های این امت را به شهادت رساندند.

امیرآبادی ابراز داشت: قطعا مردم از این ترور به راحتی عبور نخواهند کرد و انتقام سختی را خواستار هستند.

وی حضور چشم گیر مردم را تاریخی عنوان کرد و بیان داشت: امروز جمعیت انبوهی از همان ساعت اولیه در راهپیمایی حضور پیدا کردند که نشان گر این است که همچنان مانند 40 سال گذشته پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حضور جوانان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: جوانان انقلابی امده اند که بگویند آن چیزی که پدران ما  40 سال پیش انجام دادند برای انقلاب امروز ما همان مسیر را ادامه می دهیم و از همان آرمان ها دفاع می کنیم.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/16390
اخبار مرتبط

نظرات شما