نماینده اصلاح‌طلب: مردم به شفافیت دارایی نامزدهای مجلس برای رای‌دهی توجه کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، داود محمدی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره شاخص‌های نمایندگان مجلس اظهار داشت: وکیل مردم در پارلمان باید مؤمن و معتقد به نظام بوده و سلامت عملکرد داشته باشد. نماینده مردم در مجلس باید منافع ملی را بر منافع دیگران ترجیح دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نماینده‌ باید تخصص لازم را در امورات اجرایی داشته باشد و تعاملات و سیاست داخلی و بین‌المللی را بشناسد و دغدغه‌ها، نگرانی‌ها و مشکلات جامعه را به خوبی درک کرده و بتواند راهکار برای برون رفت از این مشکلات ارائه دهد.

محمدی خاطرنشان کرد: وکیل مردم در پارلمان باید با استفاده از مشورت‌‌های مختلف بهترین تصمیم را بگیرد و در این مسیر نباید به هیچ وجه شخصی عمل کند و همواره از اندیشه صاحب‌نظران و خرد جمعی استفاده کند. 

وی تصریح کرد: شجاعت لازم در تصمیم‌گیری و برخورد آرام و دور از هیاهو با ناملایمات از دیگر شاخص‌های نمایندگی مجلس است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره شفافیت نمایندگان گفت: مردم به غیر از موارد محرمانه و حیاتی که سری بودن آن به مصلحت کشور است باید از میزان دارایی و اموال و همچنین عملکرد نمایندگان خود در مجلس مطلع باشند.

محمدی‌ تصریح کرد: شفاف‌سازی در همه حوزه‌های ضرورت دارد و بر همین اساس هم مردم می‌توانند نمایندگان خود را بشناسند.

وی افزود: مردم باید در انتخاب نمایندگان خود در مجلس دقت کنند و به افرادی رأی دهند که شاخص‌های لازم را داشته و برای مردم مفید باشند لذا می‌طلبد که رأی‌دهندگان با آگاهی کامل نامزدهای مدنظر خود را انتخاب کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مردم باید فهیم، عاقل بوده و بتواند در مواقع حساس با شجاعت تصمیم درست را بگیرد.

محمدی خاطرنشان کرد: مجلس جای تدبیر و تعقل است و برهمین اساس باید تلاش کرد مشکلات مردم را حل کرد.

وی با بیان اینکه صندوق رأی متعلق به مردم بوده و حق آنها است که در انتخابات شرکت کنند، افزود: حضور مردم در انتخابات اسفندماه باید با شکوه و آگاهانه باشد تا مجلس مقتدر و کارآمد روی کار بیاید.

 


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16412
اخبار مرتبط

نظرات شما