۹ روز تا انتخابات| رهبر انقلاب: رقیب انتخاباتی، «شیطان اکبر» نیست!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پس از حماسه‌ای که روز گذشته مردم ایران با قدم‌هایشان رقم زدند، حالا همه نگاه‌ها به انگشت‌هایی است که قرار است 9 روز دیگر حماسه بیافرینند.

انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی پس از عبور از مراحل مختلف از جمله بررسی صلاحیت‌ها، به ایستگاه جذّاب خود، یعنی تبلیغات رسیده است. از این رو، رعایت اخلاق انتخاباتی، موضوعی است که این روزها بیش از همیشه خود را نشان می‌دهد.

رهبر معظّم انقلاب در تاریخ ۹۱/۰۷/۲۴ در دیدار بسیجیان استان خراسان شمالی اینگونه موضوع اخلاق انتخاباتی را مورد اشاره قرار می‌دهند:

«بصیرت در این دوران و در همه‌ی دورانها به معنای این است که شما خط درگیری با دشمن را تشخیص دهید؛ کجا با دشمن درگیری است؟ بعضی‌ها نقطه‌ی درگیری را اشتباه میکنند؛ خمپاره و توپخانه‌ی خودشان را آتش میکنند به سمت یک نقطه‌ای که آنجا دشمن نیست، آنجا دوست است. بعضی‌ها رقیب انتخاباتی خودشان را «شیطان اکبر» به حساب می‌آورند! شیطان اکبر آمریکاست، شیطان اکبر صهیونیسم است؛ رقیب جناحی که شیطان اکبر نیست، رقیب انتخاباتی که شیطان اکبر نیست. من طرفدار زیدم، شما طرفدار عمروئی؛ من شما را شیطان بدانم؟ چرا؟ به چه مناسبت؟ در حالی که زید و عمرو هر دو ادعای انقلاب و اسلام میکنند، در خدمت اسلام و در خدمت انقلابند. خط درگیری با دشمن را مشخص کنیم».




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16414
اخبار مرتبط

نظرات شما