اجازه نخواهیم داد دشمنان خارجی و داخلی مؤلفه‌های قدرت نظام را سلب کنند

در بیانیه کمیته اقشار جمنا آمده است: با یادآوری این رخدادهای عبرت آموز و مصونیت ساز، به دشمنان داخلی و خارجی اجازه نخواهیم داد تا با حیله‌گری، مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را سلب و سودای براندازی نظام و انقلاب را در ذهن شیطانی خود بپروراند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب به مناسبت نهمین سالگرد حماسه ۹ دی، بیانیه‌ای منتشر کرده که متن کامل آن در ادمه آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

 ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی در چهار دهه حیات پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین گوناگونی را تجربه کرده است. فتنه ۸۸ تهاجم همه جانبه سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و خیانت و حماقت سران فتنه بوده و ملت ایران با بصیرت انقلابی وحماسه خودجوش ۹ دی، ظرفیت های انقلاب و نظام در مهار فتنه‌ها و برهم زدن معادلات و محاسبات دشمنان را آشکارتر ساخت و با نمایش پیوند امت با امام، روحیه و امید در جبهه مقاومت و حامیان انقلاب اسلامی را ارتقا بخشید.

نهم دی ماه سال ۸۸ به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه کشور ایران، پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و مردم با حضور باشکوه خود جوش و یکپارچه در راهپیمایی آن روز عظیم نشان داد که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه ای کند و یا متوقف کند.

نهم دی ماه سال ۸۸ یوم الله دیگری در تاریخ حماسه های ماندگار است که جهانیان شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی ایران برای خاموش کردن فتنه های داخلی و توطئه های خارجی بودند.

  حماسه ۹ دی ماه در چهلمین سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی، فتنه گران داخلی و توطئه چینان خارجی را مرعوب ساخت و بین حسینیان زمانه و منحرفان فریب خورده و دنیاطلبان داخلی و اسلام ستیزان خارجی متبلور گردید. همچنان که رهبر و مقتدایمان فرمودند : ”این فتنه، صرفا منحصر به حضور عده ای افراد در خیابانها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت، که چنین هم شد».

  ما اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بار دیگر با تأکید بر لزوم اهتزاز مستمر پرچم «بصیرت“، «دشمن شناسی»و «ولایت مداری» در هر زمان و مکان، و با تأسی از سیره مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با یادآوری این رخدادهای عبرت آموز و مصونیت ساز، به دشمنان داخلی و خارجی اجازه نخواهیم داد تا با حیله‌گری، مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را سلب و سودای براندازی نظام و انقلاب را در ذهن شیطانی خود بپروراند و از این طریق بیعت خود را با رهبری فرزانه تجدید کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت می نمائیم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/1643
اخبار مرتبط

نظرات شما