عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

کاندیدای بی اخلاق نمی تواند از حقوق مردم دفاع کند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه نمایندگان باید پشتیبانی از ولایت فقیه را در عمل خودنشان دهند،گفت: کاندیدایی که کار خود را با تخریب شروع می کند یعنی حقوق مردم را نادیده میگیرد این فرد نمی تواند از حقوق مردم در مجلس دفاع کند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به انتخابات پیشرو، اظهار داشت: مردم باید شخصی را انتخاب کنند که دلسوز آنها باشد.

وی ادامه داد: کاندیدایی باید انتخاب شود که دغدغه مشکلات مردم را داشته باشد و در طرح ها و لوایح به گونه ای رای دهد که مشکلات مردم حل شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره مشکلات فرهنگی کشور، گفت: کاندیداها باید بر امور فرهنگی مردم نظارت داشته باشند و پیگیر باشند تا بودجه های فرهنگی در بخش فرهنگی صرف شود.

وی اضافه کرد: کاندیداها همانطوری که به فکر معیشت مردم هستند باید به فکر پیاده شدن احکام اسلامی هم باشند؛ باید دقت کنند تا در لوایح موازین اسلامی رعایت شده باشد.

حجت الاسلام رجبی با اشاره به اینکه باید مواضع کاندیداها با ارزش های اسلامی و اقتدار نظام سازگار باشد، گفت:  اساسسی ترین نقطه در وصیت نامه شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی که در عرصه بین المللی در حال جنگ با داعش بودند توصیه به ولایت و پیروی کامل از رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان باید پشتیبانی از ولایت فقیه را در عمل خودنشان دهند در مواقع حساس به صحنه بیاییند و در مواقعی که رهبر عزیز ما رهنمودی می دهد با تمام تلاش و کوشش خود زمینه های اجرای آن را فراهم کنند.

این استاد حوزه تاکید کرد: کاندیدایی که کار خود را با تخریب شروع می کند یعنی حقوق مردم را نادیده میگیرد این فرد نمی تواند از حقوق مردم در مجلس دفاع کند.

انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/16576
اخبار مرتبط

نظرات شما