کارشناس مسائل سیاسی:

حضور حداکثری در انتخابات دشمن را ناامید می کند/کاندیداها بجای تخریب برنامه های خود را اعلام کنند

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات دشمن را ناامید می کند، گفت: کاندیداها بجای تخریب رقیب و بداخلاقی انتخاباتی، برنامه های خود را اعلام کنند.

علی‌اصغر حبیبیان در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به شاخصه های نماینده اصلح، اظهار داشت: شاخص های نماینده اصلح در بیانات بنیان گذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب وجود دارد و بصورت کاملا شفاف و روشن و برجسته به این شاخصه ها اشاره کرده اند.

وی ادامه داد: یک نماینده باید ایمان و اعتقاد کامل به اسلام ناب محمدی(ص) داشته باشد. ایمان به انقلابی که این اسلام را احیا کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به بحث ایمان به ولایت، گفت: همان طوری که در وصیت نامه سردار حاج قاسم سلیمانی در خصوص ولایت مطرح شد نماینده و کاندیدای انتخابات هم باید به ولایت ایمان داشته باشد.

وی اضافه کرد: مردمی بودن یک نماینده هم بسیار مهم است، نماینده نباید امروز که به دنبال رای است در کنار مردم باشد و بعداز رای آوردن مردم را فراموش کند.

حبیبیان با اشاره به انقلابی بودن نماینده، ابراز داشت: یکی از ویژگی های یک نماینده توانمندی در مدیریت و داشتن تخصص است البته در این زمینه باید سابقه هم داشته باشد تا مردم اطمینان بیشتری به او داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی یک اصل است و باید با هر کسی که خلاف این مسئله عمل میکند برخورد شود.

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت:  کسانی که اخلاق انتخاباتی را رعایت نمی کنند به دلیل این است که در مدار ایمان و عمل صالح قرار ندارند.

وی تاکید کرد: کاندیدا بجای تخریب و دادن وعده،  برنامه های خود را صادقانه برای مردم اعلام کنند.

انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/16596
اخبار مرتبط

نظرات شما