تهیه‌کننده قمی؛

شرکت در انتخابات یک تکلیف است / قطعاً شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات خواهیم بود

تهیه‌کننده مطرح قمی بابیان این‌که شرکت در انتخابات یک تکلیف است، گفت: قطعاً شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات خواهیم بود.

محمود آرزومندی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بابیان این‌که انتخابات به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین صحنه حضور مردم برای تعیین سرنوشت و چگونگی اداره کشور شناخته می‌شود.، اظهار داشت: طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی، اداره کشور ایران با اتکا به آرای عمومی از طریق انتخابات است.

وی ادامه داد: بنابراین شرکت افراد واجد شرایط رأی در انتخابات برای رأی دادن به نامزدها یعنی ایفای نقش آن افراد در تعیین مسئولان نظام برای اداره کشور که از اهمیت بسیار بالایی است.

آرزومندی ادامه داد: حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی علاوه بر عظمت و عزت ملی، موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود.

وی بیان داشت: از طرفی همه ما معتقد هستیم که حق گرفتنی است و باید از حق‌وحقوق خود دفاع کنیم و مطالبه گر باشیم چراکه شرکت در انتخابات علاوه برحق هر شهروند بودن، تکلیف هم هست و مقام معظم رهبری در این خصوص می‌فرمایند: هم حق است و هم تکلیف مردم است که بیایند و سرنوشت کشورشان را به دست خودشان معین کنند زیرا که کشور متعلق به مردم است.

تهیه‌کننده صداوسیما افزود: رهبر انقلاب همیشه بر مشارکت حداکثری در انتخابات تأکیددارند و بنابراین مسئولان اجرایی و نظارت انتخابات باید با پیروی از فرمایشات رهبری، زمینه را برای برگزاری انتخابات رقابتی فراهم کنند.

وی ادامه داد: از کاندیدهای انتخاباتی هم انتظار می‌رود که تلاش کنند ضمن معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود برای پذیرفتن مسئولیت نمایندگی مردم که خود رسالت و مسئولیتی بسیار سنگین است، از تخریب رقبای خود به‌طورجدی خودداری کنند.

آرزومندی ابراز داشت: نامزدهای انتخاباتی باید بدانند که مردم برنامه‌های آنان را رصد می‌کنند و بنابراین بایستی، ابتدا خود قانون‌مدار و عامل به قانون باشند که بتوانند در حیطه قانون‌گذاری و نظارت بر قانون مؤثر باشند.

وی افزود: درنهایت مهم‌ترین کارکرد ویژه انتخابات و مشارکت مردم، خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان است که درعین‌حال موجب افزایش اقتدار نظام و امنیت ملی کشور شده و دارای پیامدهای مثبت منطقه‌ای و بین‌المللی خواهد بود.

آرزومندی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی همواره با اقتدا به رهبر فرزانه انقلاب و درصحنه بودن به دشمنان ثابت کرده‌اند که ذره‌ای از آرمان‌های این نظام مقدس عقب نخواهند نشست و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری برای انقلاب رقم خواهند زد.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/16597
اخبار مرتبط

نظرات شما