استاندار:

الزام درج اثر انگشت در شعب اخذ رای قم برداشته شد

استاندار قم گفت: با موافقت نهادهای ذی‌صلاح، قرار شد به دلیل استفاده از وسایل الکترونیک در فرایند برگزاری انتخابات، برای تشخیص هویت دیگر نیازی به استفاده از استامپ نباشد تا مردم با خیال راحت رای خود را به صندوق بیندازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،بهرام سرمست روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات استان و انداختن رای خود در صندوق در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: تمام تمهیدات بهداشتی لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و گسترده در قم اندیشیده شده است و شهروندان بدون هیچ نگرانی می‌توانند در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی ادامه داد: امروز با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و رییس مرکز اورژانس کشور، جلسه شورای تامین استان را به‌منظور ارزیابی آخرین اقدام‌ها در خصوص مقابله با گسترش احتمالی کرونا در قم تشکیل خواهیم داد و هیچ نگرانی در این خصوص برای شرکت در انتخابات وجود ندارد.

وی افزود: در قم تمام تمهیدات اندیشیده شده است تا مردم این استان همان‌طور که در همه عرصه‌ها پیشگام بودند در این دوره انتخابات هم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رای با هیچ مشکلی مواجه نشوند.

سرمست تصریح کرد: مواد ضدعفونی در پای صندوق‌ها فراهم‌شده است و از مردم خواستیم از خودکار شخصی استفاده کنند، همه احتیاط‌های لازم برای پیشگیری از انتقال کرونا صورت گرفته است.

وی بیان کرد: مردم انقلابی قم، خود زمان‌شناس و مسئولیت شناس هستند و مانند دوره‌های گذشته در این انتخابات نیز به‌صورت پرشور شرکت خواهند کرد و حضور گسترده آنان باعث تقویت نظام و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

وی ادامه داد: گزارش‌های ارائه‌شده نیز نشان می‌دهد در ساعات اولیه شاهد حضور گسترده مردم قم در پای صندوق‌های رای هستیم.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16643
اخبار مرتبط

نظرات شما