نماینده منتخب مردم قم در گفتگو با قم فردا:

مجلس یازدهم مدار انقلابی گری و خدمتگزاری به مردم را پیشه می‌کند

زاکانی با اشاره به اینکه مجلس فعلی مسئولیت های خود را نسبت به انقلاب اسلامی و مردم ایفا نکرد گفت: ان شاالله مجلس یازدهم بر مدار انقلابی گری و خدمتگزاری به جامعه و مردم را پیشه کند.

علیرضا زاکانی نماینده منتخب مردم قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار کرد:از مردم قم به خاطر اعتمادی که به من کردند تشکر می کنم همه وجودمان وقف نوکری مردم قم و ایران خواهد شد و ان شاالله بر آن عهد و پیمانی که با امام و شهیدان و انقلاب بستیم خواهیم ماند.

وی بیان کرد: 10 سر فصل را قبلاً اعلام کردم که ناظر به حوزه ملی و حوزه استان قم است و آن ها را در دوره نمایندگی ام پیگیری خواهم کرد.

نماینده منتخب مردم قم در پاسخ به این سؤال که مجلس آینده با مجلس فعلی چه تفاوتی خواهد داشت گفت: مجلس فعلی مسئولیت های خود را نسبت به انقلاب اسلامی و مردم ایفا نکرد ان شاالله مجلس یازدهم برمدار انقلابی گری خدمتگزاری به جامعه و مردم را پیشه کند.

زاکانی اظهار کرد: امید است مجلس جدید مسیری را پیش برود که بتواند چندین گام به سمت رشد و تعالی فردی و اجتماعی پیش برود و تحول در نظام قانون گذاری را دنبال کرده و به وظیفه خود را عمل کند.

نماینده منتخب مردم قم در خصوص اینکه تعامل مجلس با دولت چگونه خواهد بود خاطرنشان کرد: تعامل مجلس با دولت دو روی یک سکه خواهد بود یک روی سکه محبت همکاری و کمک برای خدمت به مردم است روی دیگر سکه حسابگری و دقت و بازخواست ظرفیت های دولت در جهت خدمت به مردم است.

وی گفت: درب دفتر من از همان ابتدا به روی مردم قم باز بوده و در این مدت که نماینده مردم قم در مجلس هستم درب دفتر من همچنان به روی مردم قم باز خواهد بود.

زاکانی ادامه داد : ان شاالله در کنار آقایان ذوالنور و امیرآبادی نمایندگان خوبی برای حرم اهل بیت باشیم و بتوانیم از این مسئله صیانت کنیم و این همکاری مقدمه ای باشد تا به آرمان های انقلاب باز گردیم.

نماینده منتخب مردم قم ادامه داد: ما یک تیم برای انقلاب هستیم توفیق داریم به مردم خدمت کنیم و اهداف بلند را پیگیری کنیم و بتوانیم در دست هم با تکیه به ظرفیت هایی که در استان قم وجود دارد چهره استان را به نفع جامعه تغییر دهیم


انتهای پیام/170
http://qomefarda.ir/16699
اخبار مرتبط

نظرات شما