نمایندگان مجلس یازدهم باید به جای مسؤولیت گرفتن به دنبال انجام مسؤولیت باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بااشاره به رأی مردم در انتخابات مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم باید با برنامه به دنبال چاره‌جویی به منظور خروج جامعه از وضعیت کنونی در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی باشد و تمام توان خود را در این رابطه به کار بگیرد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم باید در اولویت کاری مجلس یازدهم قرار گیرد افزود: نمایندگان مجلس یازدهم باید وحدت و یکپارچگی خود را حفظ و از هر گونه تشتت و چند دستگی و به ویژه ایجاد فراکسیون‌های متعدد سیاسی پرهیز کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان مجلس یازدهم باید از فرصت به وجود آمده برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنند و کار به گونه‌ای پیش نرود که این فرصتی که به دنبال رأی مردم ایجاد شده از بین برود و یا خدای ناکرده حتی به تهدید تبدیل شود.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس یازدهم نباید به دنبال مطالبه مسؤولیت‌ها، پست‌ها و سمت‌ها باشند و این مسأله جزو دغدغه‌های آنها باشد بلکه در این رابطه باید با گذشت با یکدیگر رفتار کنند.

وی در پایان گفت: مجلس یازدهمی‌ها باید به جای اینکه به دنبال پذیرش پست‌ها، سمت‌ها و مسؤولیت‌ها باشند، انجام مسؤولیت‌ها را در دستورکار خود قرار دهند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16805
اخبار مرتبط

نظرات شما