دعوت از دو جودوکار قمی به اردوی تیم ملی

رییس هیات جودو استان قم گفت: دو تن از جودوکاران قم از سوی کادر فنی تیم ملی بزرگ‌سالان و امید ایران به اردوی آماده‌سازی دعوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مجید متقی  ادامه داد: در حال حاضر جودو قم در تمام رده‌های سنی فعال است، کار استعدادیابی به‌خوبی انجام می‌شود و علاوه بر مکان‌هایی که تمرینات و برنامه‌های اختصاصی هیات در آن جریان دارد، باشگاه‌های این رشته هم به‌خوبی در پیشرفت جودو قم سهیم هستند.

وی تصریح کرد: یک‌زمان بود که جودو قم را فقط به خاطر دستاوردها و موفقیت‌های بخش کاتای آن در مسابقات کشوری و رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی می‌شناختند اما با اطمینان می‌گویم که بخش مبارزه ما هم آرام‌آرام در کنار کاتا آماده کسب مدال و گرفتن سهمیه تیم‌های ملی است.

رییس هیات جودو استان قم با اشاره به دعوت دو تن از جودوکاران قم به اردوی تیم ملی، اظهار داشت: در بین ۶۰ جودوکاری که کادر فنی تیم ملی بزرگ‌سالان و امید ایران برای این اردو انتخاب کرده، مهدی حیدری و حسین سلیم‌پور فرد دو نماینده استان قم هستند و این اردو با حضور نفرات برتر انتخابی درون اردویی تیم ملی تا شانزدهم اسفند برگزار می‌شود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16822
کلیدواژه: جودو قم تیم ملی
اخبار مرتبط

نظرات شما