کوچکی‌نژاد: دولت به واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها «یارانه کرونا» پرداخت کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره تأثیر شیوع ویروس کرونا در واحدهای تولیدی، کارگاه‌ها و کارخانجات گفت:‌ در جلسه امروز کمیسیون پیشنهاد پرداخت یارانه به استان‌های درگیر با ویروس کرونا مطرح شد.

وی افزود: دولت می‌تواند از محل تبصره 14 و همچنین ماده 8 قانون هدفمندی یارانه‌ها کمک‌های بلاعوض به بخش تولید ارائه کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش تولید کشور از شیوع ویروس کرونا آسیب‌های زیادی دیده و تعداد زیادی از شرکت‌ها به ویژه در استان‌های قم و گیلان تعطیل شده‌اند لذا در جلسه امروز کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادیم تا دولت یارانه حمایتی کرونا به واحدهای تولیدی بپردازد.

کوچکی‌نژاد گفت: دولت می‌تواند با ارائه وام‌های بلاعوض به واحدهای تولیدی منجر به پرداخت حقوق کارمندان و کارگران صنایع شود.

وی افزود: دولت در ماده 8 قانون هدفمندی یارانه و از محل تبصره 14 امکان آن را دارد تا بتواند 15 هزار میلیارد تومان را برای حمایت از افراد نیازمند غیر کمیته امداد و بهزیستی و به منظور حمایت از تولید تخصیص دهد. 

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ماه پایانی سال و ابتدای سال آینده بسیاری از واحدهای تولیدی با مشکل عدم پرداخت حقوق کارکنان و کارمندان‌شان مواجه هستند که از شیوع ویروس کرونا متضرر شده‌اند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16983
اخبار مرتبط

نظرات شما