این روزها چقدر جای لاریجانی در استان خالیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بعد از انتخابات بود که تست آزمایش برخی از شهروندان قمی در خصوص ابتلا به ویروس کرونا مثبت اعلام شد و این نقطه آغازی بر ورود ویروس کرونا به قم و شاید هم ایران شد.

استان قم از قبل به دلیل وجود اماکن مذهبی و حضور مراجع و علما برای همه شناخته شده بود اما ویروس کرونا موجب شد تا نام قم بیش از پیش در رسانه ها و بین مردم برده شود.

این در حالیست که مردم قم امروز نسبت به دیگر شهرها بیشتر درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند و هر روز امار متفاوت تری از بهبودیافتگان و مبتلایان در این استان منتشر می شود.

همین مسئله موجب شده تمام مسولین مخصوصا مسولین استانی دست به دست هم دهند تا این بیماری را به زانو در بیاورند و او را از استان ریشه کن کنند اما در این مسیر برخی از مسولین گرفتار این ویروس شده اند.

این درحالی است که شاید در بین نام مسولین نام علی لاریجانی نماینده قم در مجلس کمتر به چشم بخورد.
این روزها که حضور لاریجانی می تواند برای مردم قم مفید باشد خبری از او نیست و شاید فراموش کرده باشد که چندین دوره مجوز حضور در مجلس را از دست مردم قم دریافت کرده است.
باید به آقای لاریجانی گفت که شما هنوز نماینده مردم قم در مجلس هستید و باید اولا برای مردم قم و ثانیا برای کشور در رفع این مشکل کمک کنید.

البته مردم قم یادشان نرفته که در دوره های قبل و به خصوص سال منتهی به انتخابات مجلس اقای لاریجانی به بهانه های مختلف در قم حاضر می شد و مسئولان استان نیز زمینه حضور وی در کلنگ زنی ها یا افتتاحیه ی طرح ها را به سرعت برایش فراهم می کردند.

در هر صورت امروز نبود لاریجانی در استان به عنوان نماینده مردم قم بیش از پیش احساس می شود.علی لاریجانی باید در استان حضور داشته باشد و در کنار دو نماینده دیگر استان دوشادوش یکدیگر برای حل این مشکل تلاش کنند.

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17009
اخبار مرتبط

نظرات شما