عضو خبرگان رهبری:

آمریکا و رژیم صهیونیستی در پشت پرده تحرکات تجاوزگرانه ترکیه قرار دارند

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که از بین بردن وحدت امت اسلامی هدف استکبار جهانی و دشمنان است، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در پشت پرده تحرکات تجاوزگرانه ترکیه به سوریه قرار دارند.

آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به تهاجم و حملات ترکیه به مواضع جبهه مقاومت و تجاوز به خاک سوریه اظهار داشت: این‌گونه اقدامات قطعاً با برنامه‌ریزی و پشتیبانی استکبار جهانی صورت می‌گیرد و در این زمینه نباید هیچ تردیدی وجود داشته باشد.

وی ایجاد اختلاف و جدایی بین کشورهای مسلمان به‌خصوص در منطقه را یکی دیگر از اهداف رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی دانست و بیان داشت: تمامی این تحرکاتی که در سطح بین‌الملل صورت می‌گیرد توطئه بدخواهان ملت ایران و دشمنان اسلام است که باهدف ضربه زدن به پیکره امت اسلامی و کشورهای اسلامی صورت می‌پذیرد.

حسینی خراسانی تصریح کرد: تحرکات نظامی فتنه انگیزانه در منطقه که توسط ترکیه علیه کشور سوریه انجام می‌شود  همه این تحرکات در راستای یک فتنه و توطئه مهندسی‌شده علیه اسلام و مسلمین است.
وی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که همه همت و آرزوی دشمنان اسلام این است که مسلمانان را ضعیف کنند و بخشی از کینه‌توزی‌های آن‌ها به همین علت است.

عضو خبرگان رهبری ابراز داشت: هوشیاری و آگاهی ملت‌های اسلامی از این توطئه‌ها خود می‌تواند باعث کاهش تنش‌ها در منطقه شود و علاوه بر این هرگونه تجاوز به خاک کشور سوریه از بین بردن حاکمیت این کشور و خلاف مصالح بین‌المللی است.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/17083
اخبار مرتبط

نظرات شما