راه‌اندازی « پویش روزه نجات» برای ریشه‌کن کردن کرونا و گشایش مشکلات مسلمانان هند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور با راه اندازی پویش روزه نجات با نیت گشایش در مشکلات مسلمانان هند و همچنین ریشه‌کن شدن ویروس کرونا و شفای بیماران مبتلا به این ویروس از فردا به مدت سه روز روزه می‌گیرند.

این اقدام معنوی به همت گروهی از دانشجویان انقلابی از دانشگاه‌های مختلف صورت گرفته و برگزارکنندگان این اقدام از دانشجویان و مردم برای همراهی در این پویش دعوت کردند.

یکی از اعضای این پویش به خبرنگار فارس گفت: ما جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف هستیم که با توجه به اوضاع کشتار مسلمانان در هند و سکوت مسئولان و همچنین شیوع کرونا در کشور تصمیم گرفتیم، این پویش را راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: در رابطه با کشتار مسلمانان هند هم تصمیم گرفتیم علاوه بر مطالبه گری، به صورت دسته جمعی حمایت معنوی و سازماندهی شده داشته باشیم که ان شاء الله گشایشی در کار مسلمانان هند صورت بگیرد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: ما از ماجرای پاکستانی هایی که برای گشایش در عملیات فتح خرمشهر دسته جمعی روزه گرفتند و عصر آن روز خبر رسید که خرمشهر آزاد شده است الهام گرفتیم و لغو مراسمان اعتکاف هم مزید بر علت شد که پویش را ایجاد کنیم تا از فردا سه روز را به نیت گشایش در امور مسلمانان هند و همچنین ریشه کن شدن ویروس کرونا و شفای بیماران مبتلا به ویروس به صورت دسته جمعی روزه بگیریم.

براساس این گزارش دانشجویی که به این پویش می پیوند باید سه روز روزه بگیرند و در این مدت بعد از نماز مغرب دعای «الهی عظم البلا» را قرائت کنند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17211
اخبار مرتبط

نظرات شما