بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور درباره کشتار مسلمانان هند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بسیج اساتید دانشگاه پیام نور طی بیانیه‌ای آزادگان جهان را به بیداری و روشنگری و هرگونه فداکاری در برابر کشتار مسلمانان هند فراخواند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«...مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم‏»

هنوز طنین این ندای فراتاریخی رسول صلح و توحید(ص) در قلمرو وجدان آزادگان جهان زنده است و به همگان خاطرنشان می کند اهتمام به امور مسلمین شرط اسلام است و حقیقتاً "اگر کسی صدای استمداد مردی را از مسلمین بشنود و پاسخش را ندهد مسلمان نیست."

بی تردید، ظلم تاریخی مظاهر شر بر مظلومین بشر زنجیر پوسیده و ناپایداری ست که برای از هم گسیختن آن باید هماره از هر گوشه ای دست غیرتی بر آید و کاری بکند. به ویژه این که مدتی ست که به تعبیر ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) قلب مسلمانان جهان از کشتار مسلمانان در هند جریحه دار است.

دولت هند باید در مقابل هندوهای افراطی و احزاب طرفدار آنها بایستد و با توقف کشتار مسلمانان ، از انزوای خود در جهان اسلام جلوگیری کند." که اگر نه چنین باشد امت اسلام برای دفاع از پاره ی دیگری از تن خود آماده ی فداکاری تاریخی دیگری خواهد بود.

از این رو شبکه گسترده اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور، با لبیک به ندای همه زمان و مکانی رسول اعظم (ص) و مقام عظمای ولایت (مدظله)، ضمن دعوت حاکمان هند به صیانت از حقوق حقه و نام و ناموس مسلمانان شبه قاره، همه آزادگان جهان را به بیداری و روشنگری و هرگونه فداکاری در برابر فتنه هند فرا می‌خواند.

سازمان بسیج اساتید دانشگاه پیام نور
(۱۷ اسفندماه ۱۳۹۸)



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17212
اخبار مرتبط

نظرات شما