قادری: تأمین بودجه با فشارهای مالیاتی در شرایط فعلی کار غلطی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جعفر قادری منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به شرایطی که امروز شاهد آن هستیم و علاوه بر تحریم‌ها ویروس کرونا نیز بر بخش‌های مختلف و از جمله بخش تولید سایه انداخته، ضروری است تا از بخش تولید کشور حمایت‌های لازم به عمل آید. اگر دولت به فکر افزایش درآمدهای مالیاتی خود است، اگر ما به فکر کم کردن بیکاری هستیم، اگر به دنبال رونق تولید و... هستیم باید امروز به حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی آن بپردازیم.

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم اظهار داشت: دولت امروز باید با معافیت‌های مالیاتی کوتاه‌مدت و همین‌طور استمهال وام تولیدکنندگان شرایط مناسب‌تری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فراهم کند و با ایجاد تنفس برای بخش تولید، شرایط این بخش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بهبود بخشد.

قادری خاطرنشان کرد: از سوی دیگر دولت باید با واگذاری بخش‌های اقتصادی خود به بخش خصوصی و حمایت از این بخش کارهای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سبک‌تر کند.

وی در پایان گفت: اینکه در این شرایط دولت به فکر تأمین بودجه خود از طریق فشارهای مالیاتی باشد امر غلطی است و دولت در شرایط فعلی باید با حمایت‌های خود موجبات رونق این بخش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فراهم کند تا پس از عادی شدن شرایط بتوان به فکر درآمدهای مالیاتی بود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17276
اخبار مرتبط

نظرات شما