دانشگاه امام حسین مرکز درختکاری در سپاه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم درختکاری در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، اظهار داشت: موضوع درختکاری چند سالی است که در کل سپاه در سراسر کشور دنبال می‌شود و مرکزیت این کار نیز به دانشگاه امام حسین(ع) سپرده شده است.

وی با بیان اینکه قرار بر این است که همواره درخت‌های مثمر غرص شود، گفت: با توجه به بارش‌های سال گذشته و امسال، برخی از متخصصین پیشبینی می کنند که این روند بارش ها دهها سال ادامه داشته باشد.

سردار فدوی ادامه داد: اگر بتوانیم تخصصی تر و علمی تر در موضوع درختکاری عمل کنیم، خصوصا در حوزه آبیاری، می‌توانیم میزان درختکاری را در سالهای آینده بیشتر از ۴۱ هزار هکتار فعلی داشته باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و با بیان اینکه این موضوع در کنار سختی و تلخی‌ها مانند از دست دادن برخی از هموطنان، حُسن‌هایی هم دارد، تصریح کرد: آمادگی‌هایی از نظر بهداشتی به وجود آمده، مهربانی‌ها  در اثر این قضیه خیلی زیاد شده است، چشم بستن از خواسته‌های شخصی زیاد شده است، دعواها کم شده است حتی دعواهای سیاسی هم خیلی کم شده است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17277
اخبار مرتبط

نظرات شما