حجت الاسلام ولدان:

تشکیل 15موکب سلامت در محلات مختلف قم/تشکیل کمیته رضوان با 40نفر برای غسل و کفن بیماران کرونایی

رئیس ستاد نماز جمعه قم با اشاره به تشکیل 15موکب سلامت در محلات مختلف قم گفت: برای بحث غسل و کفن بیماران فوت شده کرونایی کمیته رضوان تشکیل شده است که در این کمیته 40نفردر حال فعالیت و 130نفر هم داوطلب حضور هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  حجت الاسلام ولدان عصر امروز در نشست خبری قرارگاه مردمی کریمه اهلبیت(ع)با اشاره به اینکه در استای ساماندهی فعالیت های این قرارگاه قم به 47محله تقسیم شد اظهار داشت: 7 مقرر هم تشکیل شده است.
وی ادامه داد:۶هزار نیروی جهادی بصورت سه شفیت در این قرارگاه برای کمک رسانی در بیمارستان ها و ضدعفونی شهر و پشتیبانی و غیره فعالیت می کنند.
رئیس ستاد نماز جمعه قم خاطرنشان کرد: از این تعداد 1500نفر طلبه برادر و 500نفر طلبه خواهر هستند و در بین این عزیزان اساتید سطوح بالای حوزه هم حضور دارند حتی همسر برخی از علمای بنام کشور هم در این گروه های جهادی در حال فعالیت هستند.
وی ادامه داد: برای بحث غسل و کفن و تجهیز بیماران فوت شده کرونایی کمیته رضوان تشکیل شده است که در این کمیته 40نفردر حال فعالیت هستند و 130نفر هم داوطلب حضور در این کمیته هستند.
حجت الاسلام ولدان با اشاره به تشکیل 15موکب سلامت در سطح شهر توسط گروه های جهادی ابراز داشت:۲۱ مطلب هم به صورت ویژه با قرارگاه تعامل دارند و شماره حساب 0109095757006 و شماره کارت 6037997546681355 بانک ملی جهت کمک خیرین و نیکوکاران معرفی می شود.
وی خاطرنشان کرد: از مردم خواهش داریم پویش در خانه بمانیم را جدی بگیرند و خطر شیوع کرونا را جدی تر بگیرندخصوصا که در آستانه سال نو قرار داریم. منحنی شیوع و مرگ و میر کشور چین در ایام سال نو بصورت عجیبی افزایش داشته است. اگر مردم مسائل بهداشتی و قرنطینه خانگی را رعایت نکنند بازهم به پیک افزایش بیماری در شهر بازخواهیم گشت.
حجت الاسلام ولدان گفت: ممکن است در بحث احتکار و تخلفات در حوزه سلامت خصوصا این روزها که نیاز مردم است شهروندان اطلاعاتی داشته باشند که می توانند با شماره 114 در میان بگذارند تا تیم های واکنش سریع ما وارد عمل شوند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17506
اخبار مرتبط

نظرات شما