پخش پیام‌های هشدار صوتی از ۳۰ برج اذان و ۱۰ خودرو اطلاع‌رسانی

شهرداری قم 30 برج اذان سطح شهر و 10 خودرو ویژه اطلاع‌رسانی را به پخش پیام‌های هشدار صوتی در خصوص مسائل بهداشتی و کرونا اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با توجه به افزایش شیوع بیماری کروناویروس در شهر و توصیه‌های ویژه وزارت بهداشت و ستاد مدیریت بحران استان بر ضرورت رعایت موارد و نکات بهداشتی و توجه به قرنطینه خانگی، شهرداری قم اقدام به پخش پیام‌های صوتی از برج‌های اذان و خودروها اطلاع‌رسانی کرده است.

۳۰ برج اذان شهر که طی سال‌های اخیر در میادین و معابر مهم و بزرگ شهری نصب شده در روزهای اخیر به پخش مستمر پیام‌های هشدار صوتی رعایت نکات بهداشتی و قرنطینه خانگی اختصاص یافته است.

همچنین ۱۰ خودرو اطلاع‌رسانی شامل خودروهای ویژه آتش‌نشانی و تخلفات شهری به این کار اختصاص یافته است تا با تردد مستمر در معابر پیام‌های هشدار صوتی را پخش کنند.

برج‌های اذان شهر هر ۳۰ دقیقه یکبار و در طول روز حدود ۲۵ بار این پیام‌های هشدار را پخش کرده و ادعیه نیز به خصوص دعای فرج از این برج‌ها پخش می‌شود.

پیش‌بینی شده نوای تسلیت در روز شهادت امام موسی کاظم(ع) و دعای فرج به صورت هماهنگ و کشوری از برج های اذان در روز نخست سال بعد از فریضه مغرب به نیت گشایش و رفع و دفع بلا که سفارش حضرت صاحب الامر است از این برج‌های اذان پخش شود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17604
کلیدواژه: قم کرونا قم فردا
اخبار مرتبط

نظرات شما