رییس سازمان نظام پزشکی استان قم مطرح کرد:

مشارکت ۶۰ پزشک متخصص قمی در طرح مطب در خانه

رییس سازمان نظام پزشکی استان قم گفت: ۶۰ پزشک متخصص قمی در گام دوم طرح «مطب در خانه» مشارکت داشته و از طریق فضای مجازی اقدام به مشاوره و پاسخگویی به بیماران می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سیدحسن عادلی روز یکشنبه در گفت‌وگویی، افزود: در گام نخست اجرای طرح «مطب در خانه»، ۳۳ پزشک متخصص استان حضور داشتند که در این ایام اقدام به مشاوره و پاسخگویی از طریق پیام‌رسان واتساپ می‌کردند.

وی بابیان این‌که برخی از پزشکان در شبانه‌روز بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ پیام را پاسخ و مشاوره پزشکی لازم را ارائه می‌دادند، تصریح کرد: با توجه به استقبال مردم از این طرح و درخواست پزشکان دیگر مشارکت در آن، گام دوم این طرح از امروز و با حضور بیش از ۶۰ پزشک در قم آغاز شد.

رییس سازمان نظام پزشکی استان قم گفت: تمامی این پزشکان داوطلبانه و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت مالی در طرح شرکت کرده‌اند و به‌صورت شبانه‌روز پاسخگوی مردم هستند.

عادلی، هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از خروج مردم از منازل در راستای مبارزه با ویروس کرونا و درعین‌حال پاسخگویی به نیاز درمانی دانست و گفت: در این طرح نه‌تنها همشهریان قمی، بلکه بسیاری از هم‌وطنان از استان‌های مختلف کشور نیز به پزشکان قمی پیام داده و ویزیت رایگان می‌شوند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17806
اخبار مرتبط

نظرات شما