مدیرکل ورزش و جوانان قم:‌

اجازه فروش تیم لیگ برتری فوتسال قم را نمی‌دهیم

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: اجازه فروش تیم فوتسال لیگ برتری محمد سیما را نمی‌دهیم و این تیم نباید از استان خارج شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رسول منعم تصریح کرد: تیم فوتسال محمد سیما به عنوان سرمایه‌ای که متعلق به مردم و جوانان قم است تا زمانی که مالک و مدیریت فعلی تیم توانایی و ظرفیت حضور درلیگ برتر کشور را داشته باشند اولویت با آنان است و می‌توانند مسیر را ادامه دهند، ما هم حتما کنار آنان خواهیم بود و تلاش می‌کنیم درحدّ توانمان کمک نماییم.
وی افزود: این طور نیست که تیم به فروش برسد و خدای ناکرده از قم خارج شود، باید ابتدا کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان مجوز صادر کند.
مدیرکل ورزش و جوانان قم تاکید کرد: ما در سال‌های گذشته از منابع و تجهیزات دولتی به تیم‌های ورزشی کمک کرده‌ایم و اماکن، فرصت‌ها و فضاها را در اختیار قرار دادیم، بنابراین منطق ایجاد می‌کند که اجازه فروش و رفتن به خارج از قم را ندهیم و توصیه ما این است که عزیزانی که از قبل فعال بودند پیگیر تداوم حضور این تیم در استان باشند.
وی ادامه داد: به طور قطع ما هم پیگیری می‌کنیم و به هیأت فوتبال هم تاکید داریم که پیگیری لازم را در این خصوص انجام دهد، هیات فوتبال با هیأت مدیره تیم جلسه بگذارد و سرنوشت آن را زودتر از موعد مقرر مشخص کنند تا دست به دست هم سرمایه استان را حفظ کنیم.
منعم در پایان گفت:حتما نشست‌هایی با هیأت فوتبال به عنوان متولی این رشته  خواهیم داشت، هیأت باید ورود کند، ما هم نقش خود را ایفا می کنیم. مطمئنا ما و همه عزیزان باید تلاش کنیم حامیان مالی بهتر و بیشتری شناسایی شده و برای حمایت از تیم معرفی نماییم.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18082
اخبار مرتبط

نظرات شما